کاسمیرو غایب بزرگ یونایتد برای جدال با شفیلد

کاسیمیروی برزیلی مهم‌ترین غایب یونایتد برای دیدار با شفیلدیونایتد در لیگ برتر است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از ساکرنت،  کاسمیرو به دلیل مصدومیت مچ پا در برزیل مانده است و به این ترتیب دیدار روز شنبه منچستریونایتد مقابل شفیلد یونایتد در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

این هافبک در جریان تساوی یک بر یک برزیل مقابل ونزوئلا دچار مصدومیت شد با این حال در جریان شکست ۲ بر صفر روز سه‌شنبه مقابل اروگوئه  ۹۰ دقیقه بازی کرد.

کاسمیرو ابتدا قرار بود پنج‌شنبه به یونایتد بازگردد اما باشگاه به او توصیه کرده است که برای کمک به بهبودی‌اش در برزیل بماند و  به این ترتیب دیدار روز شنبه منچستریونایتد مقابل شفیلد یونایتد در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

این بازیکن برزیلی دیدار با کپنهاگن در اولدترافورد را نیز به دلیل محرومیت پس از کارت قرمزش مقابل گالاتاسرای از دست خواهد داد.

باشگاه یونایتد، مصدومیت این بازیکن ۳۱ ساله را یک مساله کوچک توصیف کرده است و این امیدواری وجود دارد که او برای داربی منچستر مقابل منچسترسیتی در اولدترافورد آماده باشد.

کاسیمیرو بعد از ۹ سال حضور در رئال مادرید، فصل گذشته تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا پیراهن منچستر یونایتد را برتن کند. این بازیکن برزیلی که در ابتدای فصل قبل به منچستر یونایتد پیوست، عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و به یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم تبدیل شده است.

هم‌چنین خبر خوب برای تن هاخ این است که سرمربی هلندی امیدوار است سرخیو رگیلون مدافع چپش را برای دیدار با شفیلد یونایتد در اختیار داشته باشد. این بازیکن اسپانیایی در چهار بازی گذشته به دلیل مشکل همسترینگ از میادین دور بود.

لیساندرو مارتینز، لوک شاو و تایرل مالاسیا هنوز غایب هستند و حضور رافائل واران نیز در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/