کاشانی: می‌خواهیم حضور قدرتمندی در رقابت جهانی داشته باشیم

سرمربی تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران گفت: ۳ ماه زمان بسیار خوبی هست تا روی نقاط ضعف و قوت ورزشکاران کار و یک تیم قدرتمند عازم مسابقات جهانی نروژ کنیم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ به نقل از روابط عمومی کمیته فانکشنال فیتنس، مرتضی کاشانی در خصوص مسابقات جایزه بزرگ گفت: مسابقات فانکشنال فیتنس با حضور نزدیک به 300 ورزشکار شروع و در 3 تست آنلاین برگزار شد که در نهایت 10 تیم برتر دسته حرفه ای و 5 تیم دسته آماتوری به فینال راه پیدا کردند. مرحله فینال در بالاترین سطح خود در کشور برای اولین بار برگزار شد و این رقابت در 2 روز و هر روز با 3 تست برای دسته حرفه ای و 2 تست برای دسته آماتوری پیگیری و نفرات برتر مسابقات مشخص شدند. در فینال شاهد یکی از پرهیجان‌ترین رقابت‌ها بودیم که آیتم‌های بسیار جذابی داشت و زیبایی مسابقات را دو چندان می‌کرد.

وی با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی نروژ تصریح کرد: انتخابی تیم ملی در شهریور ماه برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم 10 ورزشکار آقا و 10 ورزشکار خانم رو به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. 3 ماه زمان بسیار خوبی هست تا بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت ورزشکاران کار کنیم تا یک تیم قدرتمند عازم مسابقات جهانی نروژ شود. تمام هدف ما این است با آمادگی کامل در مسابقات مهم پیش‌رو شرکت کنیم تا نتایج درخشانی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی فانکشنال فیتنس با بیان شرایط کلی این رشته در کشور گفت: با شروع فعالیت کمیته فانکشنال فیتنس ورزشکاران بسیاری به این رشته جذب شده و در مدت زمانی کوتاه که نزدیک به 6 ماه از فعالیت این کمیته می‌گذرد عملکرد بسیار خوبی داشتیم. تاکنون 2 مسابقه و اولین اردوی تیم ملی برگزار شده همچنین بیشتر استان‌ها فعال شده‌اند و در کل کشور شاهد تولید و افزایش ورزشکار در این رشته هستیم. امیدوارم بتوانیم با همین شرایط رو به جلوحرکت کنیم و شاهد درخشش جوانان کشورمان در رشته فانکشنال فیتنس باشیم. من مطمئن هستم در آینده‌ علاقه‌مندان این رشته افزایش پیدا می‌کند و شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/