کالدرون: بعد از پنالتی بهتر شدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از بازی با دربی اظهار داشت: من به تیمم تبریک می گویم. خیلی مردانه جنگیدند و بازی خوبی انجام دادند. در این دربی ها هر کسی گل اول را بزند جلو می افتد.بهترین گلر را داریم که گل را مهار کرد و شایسته این پیروزی بودیم.

* بعد از پنالتی بهتر شدیم

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس در این بازی خوب بازی نکرد و تعداد پاس های اشتباه زیاد بود آیا می پذیرید که بد بازی کردید گفت: ما بعد از پنالتی بهتر بودیم و سبک بازی را عوض می کنیم اما در این دوره ای که هستیم حتما باید ببریم و خیلی با شما موافق نیستم و از روند تیم راضی هستم.

* مربی می تواند برای هر بازی ارنج خودش را داشته باشد

وی در خصوص تعویض عبدی اظهار داشت: مربی هر بازی می تواند متفاوت ارنج را انتخاب کند. مربی باید بازی‌خوانی داشته باشد و فرصت اشتباه نداریم. من به تیمم تبریک می گویم همه خوب بازی کردند و بازیکنانی که تعویض شدند خیلی خوب بازی کردند.

* در آخرین تعویض به گل رسیدیم

وی افزود: از هر سه تعویض راضی هستم و روند خوبی داشتیم. روند تیم را بهتر کردند و با آخرین تعویض هم به گل رسیدیم.

*جونیور باید بازی های بیشتری انجام بدهد تا بهتر شود

او بازیکن جوانی است در این شرایط سخت بتواند خودش را نشان بدهد ولی چون فعلا زبان بازیکنان را بلد نیست و هنوز جا نیافتاده نتوانستد خودش را نشان دهد
پس منتظر این است که بازی های بهتری انجام دهد تا بازیکن بهتری شود.

* انگار خبرنگار نیستید و هوادار استقلال هستید؟!

وی در پاسخ به سوال خبر نگاری که پرسید:” پرسپولیس برد ولی نظم تیمی خوبی نداشت و توقع از پرسپولیس خیلی بیشتر بود، نظر شما در این باره چیست؟ “گفت:

من فکر می کنم شما خبرنگار استقلال هستید. ما یک بازی بسیار سخت را بردیم و توانستیم در دربی به این نتیجه برسیم پس قطعا تیممان خیلی خوب بوده و تلاشمان قابل تقدیر است. یک پنالتی بر علیهمان گرفته شد ولی ما ادامه دادیم و موفق شدیم بازی را ببریم.

کالدرون بعد ازاین سوال قهر کرد و سالن نشست خبری را ترک کرد.

خبرنگار: سینا دلاوری