کاوه: یزدانی به المپیک می‌رسد نمیخواهم درمورد جایگزینش صحبت نمی‌کنم

نماینده رئیس فدراسیون در امور کشتی آزاد، گفت: من خیلی امیدوارم حسن یزدانی برگردد به همین دلیل درباره جایگزین او صحبت نمی‌کنم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  محسن کاوه درباره وضعیت حسن یزدانی و اظهارات اخیر علیرضا دبیر، عنوان کرد: من خیلی امیداورم که یزدانی برگردد. تلاش فدراسیون و کادر پزشکی این است که او به روزهای خوب خود برگردد. اگر او زود عمل کرد به این خاطر بود که به زودی برگردد. بحث فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم این است تمهیدات لازم تهیه شود، من هم امیداورم.

نماینده رئیس فدراسیون در کشتی آزاد درباره اینکه دبیر خودش کتفش را جراحی کرده و بعد از آن دیگر نتوانسته کشتی بگیرد، خاطرنشان کرد: این شرایطی که هست او تجربه کرده است البته چنین کلینیک‌هایی در ایران در آن زمان نبوده اما الان تلاش این است یزدانی به المپیک برگردد.

مدیر سابق تیم‌های ملی کشتی درباره اینکه اگر یزدانی برگردد ۲-۳ ماه بیشتر زمان برای المپیک ندارد، یادآور شد: کیفیت فنی یزدانی بالاست و او فاصله زیادی با رقبا دارد. یزدانی با تلاشی که تا دارد می‌تواند خودش را آماده کند.

کاوه در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا در وزن ۸۶ کیلوگرم پشتوانه‌سازی صورت گرفته، تصریح کرد: تلاش اول این است یزدانی باشد اما وظیفه فدراسیون این است بقیه ورزشکاران هم شانس خود را امتحان کنند. سوادکوهی به ۸۶ کیلوگرم آمده، علیرضا کریمی و هادی وفایی هم هستند که تلاش می‌کنند صاحب دوبنده شوند. من خودم امیدوارم حسن باشد به همین دلیل درباره جایگزینی صحبت نمی‌کنم.

پایان پیام/