کاپیتانِ قهرمان یوسی ال اسیر تست های پی در پی بارسلونا

چهارشنبه هفته پیش پس از پنج ساعت مذاکره و یک تست پزشکی دقیق روی ایلکای گوندوگان، بارسلونا حاضر شد با ستاره آلمانی قرارداد ببندد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ چهارشنبه هفته گذشته و در مونیخ بود که مذاکرات بارسلونا و ایلکای گوندوگان نتیجه داد و ستاره آلمانی با قراردادی دو ساله و بند تمدید یک ساله به بارسلونا پیوست. در این قرارداد بندی وجود دارد که اگر بارسا تا قبل از اولین بازی لالیگا نتواند قرارداد گوندوگان را ثبت کند، او می‌تواند ضمن جدایی به عنوان بازیکن آزاد، دستمزد یک فصل خود را نیز دریافت کند.

البته این سختگیری دوجانبه بود. آاس امروز نوشت که بارسلونا پس از پنج ساعت مذاکره و یک تست پزشکی کاملا دقیق روی گوندوگان با او قرارداد بست.

در سابقه پزشکی گوندوگان دو مصدومیت بسیار شدید دیده می‌شود. آگوست ۲۰۱۳ زمانی که او برای دورتموند بازی می‌کرد، در یک بازی دوستانه از ناحیه ستون فقرات آسیب داد و بیش از ۴۲۰ روز دور از میادین ماند. چهار سال بعد در سیتی نیز رباط صلیبی داد و بیش از ۶ ماه نتوانست به میدان برود. به همین دلیل بارسلونا اصرار داشت تا تست پزشکی دقیقی روی او صورت بگیرد و در واقع پس از اطمینان کامل از سلامتی او قرارداد امضا شد.

انتهای پیام/