کاپیتان ازبکستان: می خواهیم مقابل تیم فوتسال ایران پیروز شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: این باعث افتخار ما است که بتوانیم با ایران بازی کنیم زیرا یکی از بهترین تیم‌های دنیا است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بهادر احمداف درمورد دیدارهای دوستانه ایران و ازبکستان، اظهار داشت: این باعث افتخار ما است که بتوانیم با ایران بازی کنیم زیرا ایران یکی از بهترین تیم‌ها دنیا است. باعث افتخار ما است که با این تیم قدرتمند دنیا بازی کنیم. همیشه به ایران باخته‌ایم و حتی در جام جهانی نیز با نتیجه 9 بر ۸ شکست خورده ایم.

وی درمورد اینکه آیا برگزاری اردوها با کشورهایی مثل پرتغال و اسپانیا شرایط تیم‌شان را دگرگون کرده است، گفت: مسلما وقتی با تیم‌های خوب دنیا بازی کنید تجربه خوبی به دست می‌آورید. بازی با ایران هم به بازیکنان ما تجربه می‌دهد و هم برای آن‌ها خوب است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان درخصوص حمایت فدراسیون این کشور برای برگزاری بازی‌های دوستانه و هدف این تیم در جام ملت‌های آسیای آتی، توضیح داد: ما همیشه حمایت فدراسیون ازبکستان را داشته ایم و شکی در آن نیست. می‌خواهیم خود را به مرحله‌ای برسانیم که مقابل ایران و ژاپن بهترین بازی‌ها را انجام دهیم.

احمدف اضافه کرد: به تازگی توانستیم ژاپن را ۲ بر یک بردیم و یک بازی در قهرمانی آسیا را هم یک بر صفر باختیم‌‌. در تایلند هم سوم شدیم. امیدواریم و تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم در مسابقات قهرمانی آسیا مقام اول را به دست آوریم و می‌خواهیم طلسم چندین ساله مقابل ایران و ژاپن را بشکنیم‌ و در رتبه اول این مسابقات قرار بگیریم.

وی درمورد اینکه محمد ناظم الشریعه، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفته به مرور نتایج ازبکستان مقابل ایران بهتر شده و یکی از مسئولان این کشور مدعی شده به مرور این تیم را شکست خواهند داد و آیا در این بازی‌های دوستانه می‌توانند به وعده خود عمل کنند، گفت: مسلما با کمک خدا و سعی و تلاش بازیکنان سعی می‌کنیم بهترین بازی‌ها را انجام بدهیم‌. برای ما آماده سازی تیم‌مان در بازی‌های دوستانه مقابل ایران خیلی مهم است و سعی می‌کنیم ایران را در این‌ بازی‌ها شکست بدهیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و در هر مسابقه با سیستم خاصی جلو می‌آییم. می‌خواهیم بهترین ترفند و نقشه را برای شکست ایران به کار بگیریم.

در ادامه این نشست رستم عمروف، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی ازبکستان درخصوص شناخت خود از بازیکنان ایرانی، توضیح داد: من حسین طیبی را می‌شناسم. با هم رفیق و دوست هستیم. به عنوان یک درولزه‌بان همیشه با دروازه‌بان‌های ایران در ارتباط هستیم و سلام و علیک داریم.

وی درمورد شناخت خود از سعید مومنی، دروازه‌بان فعلی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: شاید او دروازه بان کم تجربه ای باشد اما من با علیرضا صمیمی ارتباط خوبی داشتم.

دروازه‌بان ازبکستان درخصوص شناختش از وحید شمسایی، گفت: از سال ۲۰۰۱ که خودم فوتسال را شروع کردم از شمسایی شناخت کافی دارم. خیلی مقابل او بازی کرده‌ام و حتی سرمربی ما نیز برابر او بازی کرده است. در قهرمانی آسیا نیز او را دیده‌ایم و باعث افتخار است که او سرمربی ایران شده است‌. شمسایی از بازیکنان افسانه ای فوتسال دنیا است که می‌تواند با فالکائو برابری کند.

انتهای پیام/