کاپیتان بسکتبال نفت: باید از حیثیت لیگ ایران در آسیا دفاع کنیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  سعید داورپناه در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان برای حضور در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان خوبی به ترکیب تیم اضافه شدند و به عنوان یار کمکی نفت را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. تیم خیلی خوبی بسته شده است و می‌رویم که مردم آبادان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانی که قبول کردند به عنوان یار کمکی نفت را همراهی کنند، واقعا ممنونم، خیلی کارشان ارزش داشت.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت با اشاره به حریفان تاکید کرد: می‌دانم که امسال تیم‌ها با قدرت زیادی می‌آیند. همه تیم‌ها بازیکنان خارجی خوبی در اختیار دارند و برای قهرمانی می‌آیند.

داورپناه با اشاره به تمرینات این تیم گفت: بچه‌هایی که به ما اضافه شدند همگی از باتجربه‌های تیم ملی محسوب می‌شوند. یکی دو بازیکن مانند آرن داودی و ارسلان کاظمی تمرین بدنسازی داشته‌اند اما تمرین بسکتبال نداشته‌اند. اما چند روزی که در تهران تمرین می‌کنیم شرایط بهتر خواهد شد. خوشبختانه بازی اولمان هم یک مقدار راحت‌تر از سایر مسابقات است و می‌توانیم به هماهنگی خوبی برسیم.

وی در مورد اینکه نفتی‌ها برای لیگ برتر تیم قدرتمندی را جمع نکرده‌اند، گفت:‌اهداف کوتاه‌مدت باشگاه این بود که در باشگاه‌های آسیا نتایج خوبی بگیریم و بعد از آن به لیگ برتر فکر کنیم.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت در مورد دفاع از قهرمانی ایران در آسیا گفت: به هر حال هر تیمی که از ایران می‌رود باید برای قهرمانی بجنگد. امیدوارم ما هم بتوانیم از حیثیت لیگ ایران دفاع کنیم و نشان دهیم که تیم‌های باکیفیتی داریم.

داورپناه در مورد تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال گفت: خوشبختانه تیم‌های زیادی آمدند و بازیکنان ملی و باتجربه در تیم‌ها پخش شده‌اند. امیدوارم لیگ خیلی جذاب‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم. سال بعد هم المپیک را پیش رو داریم و همه بازیکنان می‌خواهند به تیم ملی برسند، به همین دلیل تمام تلاش خود را خواهند کرد.

وی با اشاره به صعود تیم ملی به المپیک  گفت: حضور در المپیک برای هر رشته‌ای خوب است، چون به پیشرفت آن کمک می‌کند و باعث می‌شود اسپانسرها جذب شوند. در دو دوره قبلی که ایران به المپیک نرفت، بسکتبال ما افت کرد و ضعیف شده بود، اما امسال شرایط بهتر خواهد شد.

مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا از دوم مهرماه در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

منبع: فارس