کاپیتان شوکه شد/ شما دیگر بخشی از پروژه تیم نیستی!

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ لئوناردو بونوچی از اینکه متوجه شد یوونتوس دیگر روی او حساب نمی‌کند شوکه شد، اما مصمم است ماسیمیلیانو آلگری را متقاعد کند که نظرش را تغییر دهد، در حالی که فنرباغچه و لاتزیو هم علاقه‌مند به جذب این مدافع هستند.

جووانی مانا و کریستیانو جونتولی، مدیران یوونتوس، شخصاً به بونوچی اطلاع دادند که او دیگر بخشی از پروژه نیست، بنابراین او جدا از گروه با سایر بازیکنان موجود در بازار، از جمله وستون مک‌کنی، تمرین خواهد کرد. آنها در تور پیش‌فصل در ایالات متحده که از هفته آینده آغاز می‌شود، شرکت نخواهند کرد.

گاتزتا دلو اسپورت و اسکای‌اسپورت ایتالیا گزارش می‌دهند که بونوچی از این خبر شوکه شده بود اما روز دوشنبه برای دیدار با آلگری در تمرین حاضر خواهد شد. ملی‌پوش ایتالیایی سعی خواهد کرد مربی را متقاعد کند که نظرش را تغییر دهد، اما تصمیم یوونتوس غیرقابل تغییر است.

یک سال از قرارداد این بازیکن ۳۶ ساله با بانوی پیر باقی مانده و قصد دارد در یورو ۲۰۲۴ با ایتالیا بازی کند، بنابراین باید تابستان امسال به باشگاه جدیدی بپیوندد تا شانس حضور در مسابقات و کمک به آتزوری برای حفظ عنوان را داشته باشد.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، فنرباغچه و لاتزیو به این مدافع کهنه‌کار علاقه نشان داده‌اند. تیم ترکیه‌ای چند ماه پیش پیشنهادی ارائه کرد، اما بونوچی به آن توجه نکرد و فکر می‌کرد تا سال ۲۰۲۴ برای بیانکونری بازی خواهد کرد. نیوکاسل و سامپدوریا نیز به جذب این ملی‌پوش ایتالیایی علاقه نشان داده بودند، اما اسکای ایتالیا نام آنها را در میان مقصدهای احتمالی بعدی کاپیتان سابق یوونتوس ذکر نکرده است.

بیشتر بخوانید: غروب پل پوگبا در سرزمین چکمه؛ اشک‌ها و مشکلاتی که یکی پس از دیگر از راه رسیدند/ سال سختی که باید فراموش شود توافق بانوی پیر با یوفا؛ محرومیت خودخواسته یووه از مسابقات اروپایی! اعتراف تلخ هم‌بازی پیشین رونالدو؛ او نمی‌خواهد من به النصر بروم!

انتهای پیام/