کاپیتان هندبال: توقعات زیاد شده اما فشاری برای برد نیست

کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان گفت که این تیم در مسابقات جهانی تمام انرژی خود را برای ارائه بازی خوب له کار می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  آخرین دور از تمرینات تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی برگزار شد.

مینا وطن پرست کاپیتان تیم ملی که در اردوی آخر به دلیل سرماخوردگی روی نیمکت نشسته بود اظهارداشت: آخرین اردوی متصل به اعزام را پشت سر گذاشتیم. شرایط ایده‌آل و تمرینات برای بازیکنان خوب بوده است. مطمئن هستم همه تلاش خود را می‌کنند تا بهترین بازی خود را در مسابقات ارائه دهند.

ملی‌پوش هندبال بانوان کشورمان افزود: این دوره گروه ما سخت‌تر از دوره قبل است. دوره قبل با تیم قزاقستان همگروه بودیم که در آسیا هم برابر این تیم بازی کرده بودیم اما این دوره گروه ما سخت‌تر از دوره قبل است. با ژاپنی همگروه هستیم که در مسابقات اخیر تیم کره قهرمان دوره های قبل رقابت‌های جهانی را با اختلاف ۱۰ گل شکست داده است.

وطن‌پرست در ادامه افزود: در این دوره به ترکیب تیم بزرگسالان جوانانی اضافه شده‌اند که سومین بار است که رقابت‌های جهانی را تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: از فدراسیون هندبال بابت زحمات و توجهی که به هندبال زنان دارد تشکر می‌کنم. از وقتی پاکدل در راس فدراسیون حضور دارد تورنمنت‌های زیادی شرکت کرده‌ایم و به همین واسطه تجربه ما بیشتر شده است. مسابقات جهانی دانمارک برای برخی بازیکنان تیم سومین تجربه جهانی محسوب می شود که بسیار با ارزش است.

وطن پرست در خصوص کسالت خود، عنوان کرد: متاسفانه آنفلوآنزا گرفته‌ام اما رو به بهبود هستم و امیدوارم تا روز مسابقات به ترکیب تیم اضافه شوم.

کاپیتان تیم ملی هندبال زنان خاطرنشان کرد: گروه سختی داریم اما تیم ملی برای مسابقات انگیزه دارد. ما برای باخت به زمین نمی‌رویم. امیدواریم در دور دوم مسابقات به میدان برویم.

وی در مورد اینکه سطح توقعات از تیم‌های هندبال زنان بالا رفته است، تصریح کرد: توقعات از تیم زیاد شده اما فشار زیادی روی تیم برای برد نیست. همه می‌دانند ما بهترین بازی را انجام می‌دهیم. در اولین دوره مسابقات جهانی نگاه‌ها به خاطر حجاب به سمت ما بود اما در این دوره با تجربیاتی که کسب کرده‌ایم بازی بهتری ارائه خواهیم داد.

پایان پیام/