کدام تیم درمورد لوکادیا ریسک می‌کند؟

در روزهای اخیر انتقادات زیادی از باشگاه پرسپولیس بابت فسخ قرارداد یک‌طرفه از سوی لوکادیا شده است و برخی اعتقاد دارند این باشگاه در ماجرای لوکادیا به‌مانند پرونده آنتونی استوکس بازنده خواهد بود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛   اما این بار قضیه فرق می‌کند؛ چرا که رقم قرارداد یورگن لوکادیا ۱۰ برابر رقم قرارداد استوکس که ۱۵۰ هزار دلار بود، است که اگر پرسپولیس بخواهد حق و حقوق لوکادیا را کامل پرداخت کند ضربه سنگینی خواهد خورد.

با توجه به همین مساله و ضعف تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس در برخی پرونده‌ها ، مدیران این باشگاه به‌دنبال استخدام وکیل خارجی خبره هستند. مخصوصا اینکه لوکادیا چهار پنج وکیل هلندی و فرانسوی دارد که این ماجرا را تا آخر پیگیری خواهند کرد. باشگاه پرسپولیس فعلا درحال آماده‌ شکایت خود از لوکادیاست و در این مورد قصد دارد تمام جوانب را درنظر بگیرد. این روزها صحبت از حضور لوکادیا در یک تیم هلندی است و اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت باشگاه پرسپولیس از این تیم هم شکایت خواهد کرد؛ از این جهت که تیم جدید لوکادیا متهم خواهد شد به مذاکره با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بوده و او را وسوسه کرده که این تیم را ترک کند.

انتهای پیام /