کرمانی‌مقدم:این تعداد کارت زرد برای یک دروازه‌بان زیاد است

نمی‌توان لک را روی گل ذوب‌آهن مقصر دانست زیرا کامیابی‌نیا به شکلی به وی پاس داد که تحت فشار قرار گرفت. حامد هم دفع توپ خوبی نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعاً از این بازی پرسپولیس لذت بردم. این تیم از ابتدای مسابقه برای برد به زمین آمده بود. هرچند مساوی به درد ذوب آهن نمی‌خورد اما این تیم هم با احتیاط بازی می‌کرد. پرسپولیس پس از گلی که در نیمه اول خورد در نیمه دوم فوتبالی شناور، عالی و روبه جلو بازی کرد و مستحق این برد بود. دیگر مسابقات پرسپولیس با تیم‌های اصفهانی را در این شهر برگزار نکرده و آن را در جای دیگری برگزار کنند. مگر امکان دارد در این شهر پرسپولیس این همه مشکل داشته باشد؟ در بازی با سپاهان آن شرایط پیش آمد. دیروز هم قبل از بازی با ذوب‌آهن چنین مسائلی را دیدیم.

وی افزود: نمی‌توان لک را روی گل ذوب‌آهن مقصر دانست زیرا کامیابی‌نیا به شکلی به وی پاس داد که تحت فشار قرار گرفت. حامد هم دفع توپ خوبی نداشت. به هر حال در فوتبال این مسائل پیش می‌آید. این تعداد کارت زرد برای یک دروازه‌بان زیاد است اما شاید در برخی‌ بازی‌ها به دلیل تحت فشار بودن عصبی شده است. لک به حدی باتجربه است که اگر به وی تذکر بدهند دیگر چنین اتفاقاتی نمی‌افتد.

بیشتر بخوانید:
کرمانی مقدم : چرا یکسال پیش دلار ارزان بود پول برانکو را ندادید
کرمانی مقدم : پرسپولیس امسال بهتر از پارسال است
مرتضی کرمانی مقدم : تمام پرسپولیس باید در راستای تصمیم گل محمدی کار کنند

انتهای پیام /