کرونا برای درآمد رئالی ها مشکل ساز شد

نشریه مارکا امروز ادعا کرد که سران رئال به بازیکنان و کادر فنی خبر داده اند که به زودی بخشی از دستمزدشان کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، 28 مورد مثبت کرونا در باشگاه دسته دومی فوئن لابردا اسپانیا ثابت کرد که تصورات در مورد بازگشت آرامش به فوتبال خواب و خیالی بیش نبوده است و اگر کسی فکر می کرد با شروع فصل جدید، هواداران اجازه حضور در ورزشگاه ها را خواهند داشت، حالا به اشتباه خود پی برده است.

همه شواهد از این قرارند که نیم فصل اول لالیگای 21-2020 بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و در صورت کشف واسکن یا مهار ویروس در اسپانیا از ژانویه 2021 شاید اجازه ورود تماشاگر به ورزشگاه ها صادر شود. به این ترتیب رئال و دیگر باشگاه های بزرگ اسپانیایی تا ژانویه حداقل یک سوم بودجه خود را از دست خواهند داد.

در واقع عدم درآمدزایی از فروش بلیت یک ضربه کاری بزرگ به باشگاه های اسپانیایی خواهد بود. سران رئال برای جبران این خسارت در ابتدا به فروش چند بازیکن خود در تابستان و ذخیره 180 میلیون یورو فکر می کنند و سپس قصد کاهش دستمزد بازیکنان را دارند.

در دوران قرنطینه 10 درصد از دستمزدها کاهش پیدا کرد و یک بار دیگر به بازیکنان اعلام شده که برای موج جدید کاهش دستمزدها آماده باشند. اتفاقی که با بازخورد مثبتی در میان بازیکنان همراه شده است. در این مورد تفاهمی کامل بین فلورنتینو پرز رئیس باشگاه و سرخیو راموس به عنوان کاپیتان و نماینده بازیکنان وجود دارد.

رئال مادرید امیدوار است با شروع فصل جدید بتواند در مجموع 200 میلیون یورو از ناحیه کاهش دستمزدها و فروش بازیکنان ذخیره کند.

انتهای پیام/