کری‌خوانی آرتتا برای مدعیان لیگ قهرمانان اروپا

سرمربی آرسنال تیمش را در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دارای توانایی قهرمانی و بالابردن جام قهرمانی دانست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، آرسنال در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. توپچی‌ها در بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مهمان آیندهوون بودند که این بازی برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. البته آرسنال با وجود این تساوی با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم اول راهی دور بعد شد.

میکل آرتتا در نشست خبری بعد از بازی گفت: آنچه از تیم دیده‌ام این است که توانایی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داریم. ما صدرنشین شدیم و این بسیار مهم است.

سرمربی آرسنال ادامه داد: بازی خوبی بود. ما هشت تغییر داشتیم و توانستیم لحظات خوبی را رقم بزنیم. برابر یک تیم خوب بازی داشتیم و توانستیم عملکرد رضایتبخشی داشته باشیم. سبک بازی تیمم را بسیار دوست دارم. فعلا پرونده این بازی‌ها بسته می‌شود و بدون شک با آغاز دوباره لیگ قهرمانان اروپا با آمادگی بیشتری به میدان خواهیم رفت.

آرتتا درباره مشارکت‌نکردن بازیکنان جوان در این بازی گفت: فکر نمی‌کنم که این بازی زمان مناسبی بود. من هشت تغییر در ترکیب تیم داشتم؛ آن هم برابر تیمی که در دو سال اخیر شکست خانگی نداشته است. فکر نمی‌کنم که این بازی برای حضور بازیکنان جوان و بی‌تجربه مناسب بود.

انتهای پیام