کریمیان: همین یک امتیاز را هم باید به فال نیک گرفت

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: انشاء الله بتوانیم در نیم فصل دوم با تصمیم های خوب بازیکنان مدنظر را جذب کرده و شرایط بهتری را رقم بزنیم تا بتوانیم به جمع مدعیان بپیوندیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی کریمیان سرمربی موقت شاهین شهرداری بوشهر پس از دیدار برابر استقلال ملاثانی اظهار داشت: ما امروز بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با توجه به اتفاقات هفته گذشته و جدایی فراز کمالوند از تیم شاهین فقط در این مدت توانستیم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم.
کریمیان ادامه داد: به جز گلی که به ثمر رساندیم تا حدود دقیقه 30 دو الی سه موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم. فکر می کنم یکی از بازی هایی در فصل جاری بود که خوب شروع کردیم. با توجه به بضاعتی که داشتیم توانستیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.
مربی شاهین افزود: حتی پس از دریافت گل تا حدودی توانستیم بازی را کنترل کنیم. نیمه دوم هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که فکر می کنم این موقعیت ها 50 به 50 بود اما با این وجود روبروی تیم استقلال ملاثانی یک امتیاز کسب کردیم که باید همین یک امتیاز را هم به فال نیک بگیریم.
وی اضافه کرد: نیم فصل اول را با جایگاهی که از قبل تعریف و تصور کرده بودیم به پایان رساندیم انشاء الله بتوانیم در نیم فصل دوم با تصمیم های خوب بازیکنان مدنظر را جذب کرده و شرایط بهتری را رقم بزنیم تا بتوانیم به جمع مدعیان بپیوندیم.

انتهای پیام/