کریمیان: وقتی ناظر بازی افشاریان است نمی شود در مورد داوری صحبت کرد

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم چهار بازیکن مصدوم دارد که در برابر تیم قشقایی یکی از بازیکنان مصدوم تیم با رسیدن به شرایط مناسب موفق به حضور در میدان شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از برتری تیمش مقابل قشقایی شیراز اظهار داشت: به مردم بوشهر و هواداران شاهین تبریک می گویم. امیدوارم که این روند تداوم داشته باشد می دانستیم بازی درگیرانه ای را در پیش داریم چرا که تیم حریف را آنالیز کرده بودیم.
کریمیان ادامه داد: فکر می کنم می توانستیم در دقایقی از بازی که در دست ما بود به گل برسیم اما متاسفانه نرسیدیم و در ادامه موفق شدیم روی ضربه ایستگاهی گل به ثمر برسانیم و از آن تک گل محافظت کنیم.
وی افزود: بیشتر بازی در میانه های زمین بود. سه امتیازهای ابتدای فصل می تواند روزهای آخر به ما کمک کند انشا الله تداوم داشته و همین مسیر را ادامه دهیم.
مربی شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این سوال که هدف این تیم کسب نتایج است یا ارائه بازی زیبا بیان داشت:  در لیگ یک سهمیه آسیا نداریم که تیمی بدنبال آن باشد. تیم شانزدهم جدول با تیم سوم جدولی که صعود نمی کند تفاوتی ندارد تیم ما هم کسب نتیجه و هم ارائه بازی زیبا را مدنظر دارد ولی با توجه به اینکه تمرینات مان دیر شروع شد و بدنسازی خوبی نکردیم بنابراین در حال حاضر همه کارها به صورت همزمان انجام می دهیم.
او افزود: خیلی سخت است که تمرینات بدنی و تاکتیکی را همزمان انجام بدهی اما با این حال امیدواریم در مسابقات علاوه بر کسب نتیجه فوتبال زیبایی را نیز ارائه دهیم.
کریمیان تصریح کرد: ما مصدومات زیادی داشتیم و داریم که امروز فقط یکی از آنها به بازی رسید اگر دست مان پر باشد با قوای زیادی به مصاف حریف می رویم.
وی در مورد عملکرد داوری در این بازی اظهار داشت: با حضور خداداد افشاریان نمی شود در مورد داوری صحبت کرد و دو تیم با خیال راحت فقط مسائل داوری را تماشا می کنند. صحنه خاصی در بازی رخ نداد و اعتراضات روی خطاهای میانه زمین و اوت دستی قانع کننده نیست.