کریمی: تیم ملی والیبال پوست‌اندازی کرده است/ قسمت نبود سال گذشته در ترکیب باشم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جواد کریمی درخصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: چند هفته است که اردوها آغاز شده و تمرینات با حضور بازیکنان جوان در حال پیگیری است. لژیونرها و بازیکنان با تجربه‌ها رفته رفته خود را به ترکیب تیم اضافه می‌کنند. تمام بازیکنان انگیزه بالایی دارند و تمرینات با جدیت خاصی پیش‌ می‌رود تا نظر مساعدکولاکوویچ را جلب کنیم.

وی ادامه داد: فشار تمرینات بسیار بالا است و کارهای گروهی خیلی زود آغاز شد. از 19 فروردین ماه کار را آغاز کردیم و در نخستین مسابقه تیم ملی باید به میزبانی چین در مسابقات لیگ ملت‌ها به میدان برود. خوشبختانه تمام شرایط برای اعزام باکیفیت فراهم است و نظر نهایی را کولاکوویچ باید بدهد. 

پاسور تیم ملی والیبال ایران درمورد عدم برگزاری بازی‌های دوستانه تا پیش از شروع مسابقات لیگ ملت‌های والیبال خاطرنشان کرد: نظر کادر فنی، سرپرست و فدراسیون است. نمی‌توانم صحبت خاصی در این خصوص داشته باشم و فقط می‌دانم که قطعاً کادر فنی برنامه‌های خوبی برای آماده‌سازی بازیکنان دارد تا ضعف‌ها کمتر به چشم بیاید. پوست‌اندازی خوبی در تیم ملی صورت گرفته و جوانان زیادی به تیم ملی اضافه شده‌اند. حضور همین بازیکنان با انگیزه موجب دلگرمی برای آینده والیبال خواهد تا این رشته در سال‌های بعد هم سربازان خوبی داشته باشد.

کریمی در پایان درمورد شرایط خودش عنوان کرد:  در حال حاضر سه پاسور جوان هستیم که در اردو حضور داریم. هر سه نفر انگیزه زیادی داریم و تلاش می‌کنیم تا پیراهن تیم ملی را بر تن کنیم. سال گذشته هم به اردو دعوت شده بودم، اما در لیست نهایی حضور نداشتم که این نظر سرمربی بود و من هم به نظرش احترام می‌گذارم. قسمت نبود سال قبل در کنار تیم باشم، اما امسال با انگیزه و تمرینات بیشتر آمدم تا ببینیم چه می‌شود.

منبع: فارس