کری خوانی گواردیولا برای مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

سرمربی منچستر سیتی از نمایش شاگردانش در دیدار برگشت برابر کپنهاگن بسیار راضی و خوشحال است. او گفت که سیتی به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ منچستر سیتی در دیدار برگشت برابر کپنهاگن توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا نتیجه دیدار رفت را تکرار کند و مقتدرانه راهی دور بعد شود.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در اظهاراتی روزنامه TNT Sports منتشر کرد، گفت: ما به دور بعد راه یافتیم و این خوشحال کننده است. حمله به کپنهاگن دشوار بود زیرا آنها به خوبی سازماندهی شده اند و با ۴ یا ۵ نفر در دفاع بازی می کردند.

گواردیولا افزود: زمانی که من به اینجا رسیدم، باشگاه باور نمی کرد که بتوانیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. اکنون ما برای یک سال دیگر در بین ۸ تیم برتر اروپا هستیم و می خواهیم عنوان قهرمانی را حفظ کنیم. ما تیمی هستیم که به توانایی خود برای انجام این کار اعتقاد داریم. ما با رئال مادرید و بایرن مونیخ رقابت می‌کنیم. نمی‌دانیم با چه کسی روبرو خواهیم شد. مهم این است که ما جزو هشت تیم برتر اروپا هستیم.

پپ خاطرنشان کرد: در مورد بازی لیورپول، من روز جمعه صحبت خواهم کرد. ما در جام حذفی مقابل لوتون بازی کردیم بدون اینکه به یونایتد فکر کنیم.

سرمربی سیتی در پایان گفت: ما قدم به قدم پیش می رویم و از این بابت خوشحالیم. می خواستیم بعد از تلاشی که بازیکنان در داربی منچستر انجام دادند، تجدید قوا کنیم و به همین خاطر تغییراتی در ترکیب اصلی انجام دادیم. شما از وضعیت مسابقات در این کشور مطلع هستید. فکر می‌کنم بازیکنان جوان ما نمایش خوبی داشتند و از بازی امشب لذت بردند.

انتهای پیام/