کسی بایرن را نمی پذیرد

بایرن‌مونیخ فرصت چندانی ندارد و باید هرچه سریع‌تر سرمربی بعدی تیمش را انتخاب کند و فعلا جولن لوپتگی به عنوان گزینه اول معرفی شده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بایرن مونیخ در جستجوی مربی جدید با مشکل بزرگی مواجه شده است. ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمن پیشنهاد باشگاه آلمانی را رد کردند و هفته گذشته نیز رالف رانگنیک، سرمربی فعلی تیم ملی اتریش، نیز به باواریایی‌ها جواب رد داد.

توماس توخل در پایان فصل از باشگاه جدا خواهد شد و غول‌های بوندسلیگا باید هرچه سریع‌تر شخصی را برای جایگزینی او پیدا کنند. موندو دپورتیوو بر اساس گزارش‌هایی که در آلمان منتشر شده‌اند عنوان کرده که بایرن مونیخ توجه خود را به سرمربی سابق اسپانیا، رئال مادرید و سویا معطوف کرده است.

جولن لوپتگی از زمان ترک تیم لیگ برتری وولوز (قبل از شروع این فصل) بیکار است و  اخیراً به میلان نیز مرتبط شده بود، اما اکنون این فرصت را در اختیار خواهد داشت تا از تابستان هدایت تیم آلمانی را بر عهده بگیرد. اریک تن‌هاخ از منچستریونایتد نیز در فهرست نهایی بایرن قرار دارد، اما لوپتگی فعلا نسبت به سایر گزینه‌ها برتری دارد زیرا به باشگاه دیگری متعهد نیست.