کشاورز:داور با سوت‌های پیاپی و اشتباه تیم ما را عصبی کرد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت:عملکرد داوری در نیمه نخست روی بازی ما تاثیر گذاشت، متاسفانه داور با سوت‌های پیاپی و اشتباه تیم ما را عصبی کرد و خیلی خوب نتوانستیم بازی که مدنظرمان بود را در نیمه اول به نمایش بگذاریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد کشاورز، امروز(پنجشنبه _۱۳ آبان ماه) پس از برد پرگل تیمش مقابل ملی حفاری از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود اما فکر می کنم عملکرد داوری در نیمه نخست روی بازی ما تاثیر گذاشت، متاسفانه داور با سوت‌های پیاپی و اشتباه تیم ما را عصبی کرد و خیلی خوب نتوانستیم بازی که مدنظرمان بود را در نیمه اول به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: ضمن احترام فوق العاده زیادی که برای داوران قائل هستم، باید بگویم بخش زیادی از نتیجه نگرفتن تیم ما در نیمه نخست را داوران نقش داشتند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اضافه کرد: خوشبختانه  در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم و با یک نتیجه خوب بازی را به پایان رساندیم.

کشاورز در خصوص بازی هفته تیمش در مقابل مس سونگون در تبریز، گفت: بازی هفته آینده با مس سونگون بازی مهمی است؛ اما در عین حال یک بازی مثل سایر بازی‌ها است که ۳ امتیاز دارد، تمام تلاش خود را برای گرفتن نتیجه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازیهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال
لیگ برتر فوتسال؛ مقاومت با کامبک صدرنشین شد/ شکست راگا مقابل فرش آرا
انتقاد تند وحید شمسایی از کادر فنی تیم ملی فوتسال


انتهای پیام/