کشتی‌فرنگی قهرمانی آسیا؛ عبدولی و گرایی به مدال برنز رسیدند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا که از صبح امروز در چین آغاز شده است ، نمایندگان کشورمان در ۵ وزن اول به مصاف حریفانشان رفتند که سامانه عبدولی و محمدعلی گرایی در اوزان 63 و 77 کیلوگرم با برتری مقابل رقیبان در دیدار رده‌بندی مدال برنز کسب کردند.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل الهام بهرام اف دارنده، مدال نقره جوانان جهان از ازبکستان با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شد که با توجه به حضور حریفش در فینال، به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر یک مغلوب آسان سلیمان اف از قرقیزستان شد و از کسب مدال برنز بازماند.

در وزن 63 کیلوگرم سامان عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم یوشیکی یامادا از ژاپن را با نتیجه 11 بر 2 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ارباتو تیو از چین با نتیجه 6 بر 4 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. عبدولی در این دیدار با نتیجه 2 بر یک تورسینوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان گذشت. وی در دور دوم نیز بیلان نالگیف از ازبکستان را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کیم هیون وو، قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر از سد نائوتسوگو شوجی از ژاپن  گذشت و مدال برنز را بر گردن آویخت.

تا دقایقی دیگر حسین نوری و امیر قاسمی منجزی در فینال اوزان 87 و 130 کیلوگرم برای کسب مدال طلا روی تشک خواهند رفت.

منبع: فارس