کشتی آلیش بانوان قهرمانی آسیا| ۴ نماینده ایران راهی فینال شدند

ملی‌پوشان کشتی آلیش بانوان پس از پشت سرگذاشتن حریفان خود به دیدارهای نهایی صعود کردند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ رقابت های مقدماتی کشتی آلیش بانوان قهرمانی آسیا در بخش کلاسیک عصر دیروز (دوشنبه) در کشور ازبکستان برگزار شد و در پایان 4 نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و 2 نماینده نیز در دیدار دوم و سومی حضور دارند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سپیده بابایی در کشتی نخست با نتیجه 6 بر یک حریف ترکمنستانی را شکست داد. وی در کشتی‌های دوم و سوم نیز با ضربه فنی از سد نمایندگان کشورهای قزاقستان و مغولستان گذشت و در دیدار چهارم با نتیجه 4 بر صفر حریف ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن 60 کیلوگرم ام البنین محسنی در دیدار نخست با نتیجه 7 بر 8 مغلوب حریف ازبکستانی شد. وی در دیدار دوم با نتیجه 4 بر صفر نماینده ترکمنستان را مغلوب کرد و در دیدار سوم نیز با ضربه فنی حریف فیلیپینی را از پیش رو برداشت. محسنی برای کسب عنوان دوم به مصاف حریف خود می رود.

در وزن 65 کیلوگرم رقیه محمودآبادی در مبارزه نخست با نتیجه 5 بر 6 مغلوب حریف ازبکستانی شد. وی در دیدار دوم نماینده قزاقستان را ضربه فنی کرد و در دیدار سوم با نتجیه 6 بر صفر حریف ترکمنستانی را شکست داد. محمودآبادی برای کسب عنوان دوم به مصاف حریف خود می رود.

در وزن 70 کیلوگرم ریحانه گیلانی در دیدار نخست حریف قرقیزستانی را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد. وی در دیدار دوم با ضربه فنی حریف مغولستان را شکست داد. گیلانی در دیدار سوم با نتیجه 6 بر 1 نماینده قزاقستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. در وزن 75 کیلوگرم سحر غنی زاده در دیدار اول با ضربه فنی حریف مغولستانی را مغلوب کرد.

وی در دیدار دوم با نتیجه 4 بر 2 مقابل نماینده قزاقستان به پیروزی رسید و در دیدار سوم در حالی که 3 امتیاز از حریف ازبکستانی پیش بود سه اخطاره شد و دیدار را واگذار کرد. غنی زاده در دیدار بعدی برای کسب مدال طلا به مصاف حریف خود می رود.

در وزن 75+ کیلوگرم عزت قربانی ثانی در مبارزه نخست 7 بر یک مقابل حریف قزاقستانی به پیروزی رسید. وی در دور دوم با ضربه فنی حریف مغولستانی را شکست داد. قربانی ثانی در مبارزه سوم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف ترکمنستانی شد. وی امروز برای کسب مدال طلا به مصاف حریف خود می رود.

نمایندگان کشورمان صبح امروز دیدار پایانی خود را برای مشخص شدن نفرات اول، دوم و سوم برگزار می‌کنند.

رقابت های کشتی آلیش بانوان قهرمانی آسیا در بخش آزاد نیز امروز برگزار می شود.

انتهای پیام/