کشتی گیر ایرانی مهاجرت می کند

پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان با تاکید بر اینکه فرزندش عاشق مردم و خاک ایران است، گفت: نمی‌خواهم امیررضا هم مثل کامران قاسمپور که سال‌ها پشت حسن یزدانی ماند، پشت امیرحسین زارع بماند

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ فردین معصومی درباره پیشنهاد رسمی جمهوری آذربایجان برای به خدمت گرفتن فرزندش، امیررضا معصومی، سنگین وزن کشتی ایران، اظهار کرد: جبرئیل حسن‌اف، مربی تیم ملی کشتی آذربایجان، این پیشنهاد را رسما به ما داد تا امیررضا برای آذربایجان کشتی بگیرد تا برای پنج یا شش سال بتواند برایشان مدال‌آوری کند. قرار است دعوتنامه رسمی آنها ظرف روزهای آینده به دست ما برسد تا پس از آن به فدراسیون کشتی بروم و با علیرضا دبیر در این باره صحبت کنم. تصمیم‌گیرنده در این باره فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی خواهد بود.

پیشکسوت کشتی ایران افزود: امیررضا وظیفه دارد در کنار مردم خود بایستد و برای آنها کشتی بگیرد اما اگر شرایط به شکلی باشد که نیازی به او نداشته باشند، تصمیم دیگری خواهیم گرفت. او در حال حاضر سرباز وطن است اما در صورتی که فدراسیون کشتی و کادر فنی کشتی آزاد به او نیازی نداشته باشند، اگر خودش و خانواده‌اش راضی باشند، در نهایت تصمیم‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/