کلانتری:بازیکنان ما عقب‌نشینی نخواهند کرد

اصغر کلانتری سرمربی فجر سپاسی: بازیکنان ما عقب‌نشینی نخواهند کرد و اگر بازی ۱۲۰ دقیقه هم طول بکشد، تمام تلاش‌های خود را به کار می‌گیرند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه: اصغر کلانتری سرمربی فجر سپاسی بعد از ظهر روز پنج‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال تیم خوبی است و ۳ بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. از کیفیت استقلال نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. تیم فجر هم به لطف همه عزیزان، شایستگی‌های خودش را نشان داده است و هر کارشناسی که بازی‌های ما را دیده، تیم ما تحسین کرده است. ما یک تیم سخت‌کوش هستیم و به راحتی به تیمی باج نمی‌دهیم. قطعا ما یک بازی تاکتیکی و پربرخورد شاهد خواهیم بود. بازیکنان ما عقب‌نشینی نخواهند کرد و اگر بازی ۱۲۰ دقیقه هم طول بکشد، تمام تلاش‌های خود را به کار می‌گیرند. ما وظیفه داریم از تیم خود حمایت کنیم تا تیم ثبات پیدا کند  و یک شرایط خوب در لیگ داشته باشیم.

او ادامه داد: ما ۲ بازیکن مصدوم داشتیم که هنوز شرایط بازی هنوز پیدا نکردند و غیر از این ۲ بازیکن، بقیه بازیکنان شرایط بازی را دارند. من می‌دانم شرایط خیلی سخت است. تیمی که پس از سال‌ها به لیگ برتر می‌آید، شرایط خاص خودش را دارد. من از تمام کسانی در باشگاه زحمت می‌کشند، تشکر کنم. این تیم، تیم من نیست و برای یک کشور است و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را برای فجر به ارمغان بیاوریم.

کلانتری در پاسخ به این سوال که از شرایط چمن ورزشگاه حافظیه شیراز راضی است؟ گفت: وقتی بازی آخر ما در لیگ یک به اتمام رسید، فردای آن روز مدیرکل ورزش و جوانان شیراز پیگیر وضعیت چمن ورزشگاه بودند. این نشان می‌دهد مدیرکل ما پای کار بودند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند. درست است الان کیفیت چمن عالی نباشد اما همین که تلاش انجام شده است، باید تشکر کرد و این باعث می‌شود به آینده امیدوار باشیم و مطمئنم چمن ورزشگاه حافظه بهتر از این‌ها خواهد شد.

فجر سپاسی روز جمعه و از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال می‌رود.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش برای هواداران استقلال در آستانه بازی با فجرسپاسی
غایبان استقلال برابر فجر مشخص شدند
محمد نوری: سه امتیاز بازی با فجر اهمیت زیادی دارد

انتهای پیام/