کلانتری: الان وقت گریه کردن نیست؛ باید بلند شد و تلاش کرد

سرمربی فجرسپاسی گفت: من به عنوان مسئول فنی تیم باید پیگیری کنم که چرا بازیکنانم این ۲۵ دقیقه ابتدایی بازی را جدی نگرفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی اصغر کلانتری پس از دیدار تیمش برابر مس کرمان اظهار داشت: ابتدا جا دارد درگذشت نادر دست نشان به ملت عزیز ایران علی الخصوص اهالی جامعه فوتبال، فوتبالی ها و ورزش استان مازندران تسلیت بگویم.
کلانتری در خصوص بازی گفت: از دو نکته بازی امروز خیلی ناراحت هستم اولین نکته این است که در ۲۵ دقیقه ابتدایی بازی بازیکنان ما خواب بودند و نمی دانستند کجا هستند در آسمان پرواز می کنند یا روی زمین هستند! و این موضوع برای مشکل ایجاد کرد من به عنوان مسئول فنی تیم باید پیگیری کنم که چرا بازیکنانم این ۲۵ دقیقه ابتدایی بازی را جدی نگرفتند.
کلانتری ادامه داد: پس از گلی که دریافت کردیم بازیکنان ما بیدار شدند و فهمیدند که فوتبال و برابر تیم مس کرمان بازی مهمی را انجام می دهند. پس از اینکه بازیکنان از خواب بیدار شدند و مخصوصا در نیمه دوم کاملا بر بازی سوار بودیم.
سرمربی فجرسپاسی افزود: با وجود اینکه ده نفره شدیم این مسئله سبب نشد تا جلوی حملات ما گرفته شود و نکته دومی که بیشتر ناراحتم کرد موقعیت های بی شماری بود که در جریان بازی از دست دادیم. پس از اینکه موقعیت هایی در بازی برابر شهرداری آستارا از دست دادیم همان جا تذکراتی را به بازیکنانم دادم و در جلسه آنالیز پیش از بازی با مس نیز گفتم که در بازی های بزرگ تک موقعیت ها استفاده شده و تیم را ا کمک می کند. همانطور هم شد و تیم مس با استفاده از آن پیروز میدان شد. 
وی اضافه کرد: فکر نمی کنم تیم مس کرمان با تیمی بازی کرده باشد که آن تیم با وجود ده نفره شدن اینقدر موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرده باشد. به همین بازیکنان سرباز و غیرسربازم افتخار می کنم که با تمام وجود جنگیدند. در رختکن هم به آنها گفتم که به امید خدا همین تیم مس کرمانی که در حال حاضر از لحاظ امتیازی از ما پیش است پشت سر خواهیم گذاشت. ما هیچ چیزی را از دست نداده ایم الان موقع گریه کردن نیست الان موقعی است که از زمین بلند شویم و کار کنیم. 
کلانتری بیان داشت: شاید این شکست تلنگری برای ما باشد تا در ادامه با قدرت کار کرده و از تمام موقعیت های بدست آمده نهایت استفاده را ببریم. این تیم با تلاشی که انجام می دهد و حمایت هایی که از آن می شود حتما در ادامه یقه تیم ها را خواهد گرفت. در این راه به هیچ عنوان پا پس نخواهیم کشید و بازیکنانم نیز این حق را ندارند که پاپس بکشند بازی امروز بازی‌ای بوده است که سه امتیاز آن را از دست داده ایم که به امید خدا در بازی های بعدی حتما این نتیجه را جبران کرده و جزو تیم هایی خواهیم بود که به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.
سرمربی فجرسپاسی در خصوص اینکه پیش از آغاز بازی مشخص نبود مسابقه دو تیم در چه ورزشگاهی برگزار شود گفت: جا دارد از مسئولین استانی تشکر می کنم که همگی پای کار بودند. برای اولین بار بود که می دیدیم در استان فارس چنین اتفاقی می افتد که همه مسئولان پای کار بوده و مشکلات را پیگیری می کنند. با توجه به حمایت هایی که مسئولان استانی از تیم های شهر دارند به آینده امیدوار هستم. میزبانی حق ماست و ما باید خودمان انتخاب کنیم که در کدام ورزشگاه از رقبای خود میزبانی کنیم چرا که خواسته خلاف قانونی نداریم و حق انتخاب ورزشگاه میزبانی حق قانونی ماست. امیدوارم با تعاملی که بین مسئولان استانی و فدراسیون فوتبال برقرار می شود این اتفاق رخ دهد تا خودمان تصمیم بگیریم که در کدام زمین بازی کنیم.
کلانتری در مورد اینکه آیا کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه پارس بر کیفیت بازی بازیکنان فجر تاثیر داشت گفت: اگر در مورد این موضوع صحبت کنم و آن را تایید کنم شاید با تایید آن بتوانم بازیکنانم را از زیر فشار دربیاورم یا اینکه بگویند با نامطلوب توصیف کردن شرایط زمین باخت امروز را توجیه می کند اما من می گویم نه تاثیری نداشت. ما این زمین را به آقای محمودزاده نشان دادیم و گفتیم که زمینی که در مورد آن بحث می کنیم و اعتراض داریم همین زمین است. ما نمی خواهیم ورزش فوتبال خدشه دار شود به همین دلیل پیشنهاد دادیم تا یک و ماه نیم در زمین دیگر که بتوان بازی انجام داد به میدان برویم تا این زمین زیر کشت برود. زمین ورزشگاه پارس شیراز آبروی ما و کشور است چرا فینال جام حذفی در این زمین برگزار نشد؟ ما می خواهیم کاری کنیم که این اتفاق رخ دهد.
وی در پایان گفت: جا دارد مجددا از مسئولان استانی بابت حمایت هایشان تشکر کنم. خدارو شکر روند ما رو به رشد است به امید خدا مشکل زمین ورزشگاه‌مان نیز با تعاملی که داریم برطرف می شود. حداقل ما امروز باید ۴ گل به تیم مس کرمان به تیمی که در صدر جدول است در این زمین می زدیم به هر حال باید بگردیم و مشکل عدم گلزنی و از دست دادن موقعیت ها را پیدا کنیم.

انتهای پیام /