کلانتری: اميدوارم اين پيروزی ها تداوم داشته باشد

سرمربی فجرسپاسی گفت: موقعيت های زيادی از دست داديم كه اين موضوع بنده را نگران كرد و می بايست روی اين مساله تلاش كنيم تا موقعيت ها را به راحتی از دست ندهيم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی اصغر كلانتری سرمربی فجرشهيد سپاسی بعد از پيروزی مقابل شهرداري آستارا اظهار داشت: خدا را شكر می كنم كه توانستيم در اولين بازی سال جديد مقابل تيم خوب شهرداري آستارا و در يک بازی سخت با لطف خداوند متعال به پيروزی دست يابيم و از تلاش بازيكنانم راضی و خوشحالم و به آنها خسته نباشيد می گويم.
کلانتری افزود: از تلاش مسئولين در انتقال بازی به اين ورزشگاه تشكر می كنم. بازی در اين زمين مسطح هر چند چمن آن كيفيت آن چنانی ندارد باعث انجام يک بازی با تعداد پاس های زياد روی زمين گرديد و همين مساله باعث شد تيم حريف به نوعی غافلگير شود و ما بتوانيم به يک برد شيرين دست يابيم.
سرمربی فجرسپاسی با تقديم اين برد به روح شهيد حاج مجيد سپاسی و هواداران بیان داشت: از حمايت های سردار فرماندهی محترم سپاه فجر فارس و تلاش مديرعامل محترم و ديگر عوامل اجرايی باشگاه قدردانی می كنم و اميدوارم شاهد تداوم اين پيروزی ها باشيم. 
كلانتري در خصوص موقعيت هاي بی شماری كه بازيكنانش هدر دادند گفت: موقعيت های زيادی از دست داديم كه اين موضوع بنده را نگران كرد و می بايست روی اين مساله تلاش كنيم تا موقعيت ها را به راحتی از دست ندهيم.
وي در خصوص داوری اظهار کرد: تيم داوری خوب بود و به آنها خسته نباشيد می گويم.

بیشتر بخوانید:
گرم کردن بازیکنان استقلال پیش دیدار با فجر شهید سپاسی
گرم کردن سید حسین حسینی توسط بهزاد غلام پور پیش از دیدار با فجر…
گرم کردن بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز پیش از دیدار با استقلال

انتهای پیام /