کلانتری: بسیاری از اتفاقات این بازی مشکوک بود!

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: تیم ما مظلوم واقع شده و تا زمانی که چیزی نمی گوییم یا اعتراضی نمی کنیم هر کاری که دلشان می خواهد به سر ما می آورند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی‌اصغر کلانتری پس از دیدار برابر استقلال ملاثانی اظهار داشت: ابتدا جا دارد خدا را شکر کنم که این سه امتیاز را در نهایت پس از ده نفره شدن که در دقایق ابتدایی بازی رخ داد کسب کنیم. بازیکنانم امروز با توکل بر خدا پا به زمین مسابقه گذاشته بودند و تلاش و کوششی که در زمین داشتند نشان دادند برخی مواقع اگر توکل بر خدا، تلاش و کوشش داشته باشند کارهای غیر ممکن، ممکن شده و امکان دارد اتفاق بیفتد.
کلانتری افزود: شاید برخی افراد دوست نداشته باشند که اتفاقات خوب در تیم فجر سپاسی رخ ندهد اما وقتی خدا بخواهد هر اتفاق خوب و مبارکی می تواند بیفتد. بالاخره تیم به نام یک شهید مزین است و بازیکنان نیز غیرت مثال‌زدنی دارند بنابراین وقتی خدا بخواهد اتفاقات خوب رقم می خورد. امروز من به عنوان سرمربی هیچ کار فنی را انجام ندادم و فقط بازیکنان با غیرت مثال‌زدنی خود توانستند ۱۰ نفره برنده بازی شوند.
سرمربی فجرسپاسی ادامه داد: این برد را مخصوصاً به روح شهید مجید سپاسی تقدیم می کنم در بازی امروز دو تن از بازیکنان مان زیر پیراهن های خود لباس شهید سپاسی را پوشیده بودند و این اعتقاداتی که بین بازیکنان وجود دارد به ما کمک زیادی می کند.
وی در پاسخ به این پرسش که برخی اتفاقات در این بازی مشکوک به نظر می‌رسید بیان داشت: بسیاری از اتفاقات این بازی مشکوک بود قصد ندارم که انگشت اتهام را به روی کسی بگذارم به همین دلیل باید ابتدا فیلم بازی را نگاه کنم و بعد نظر قطعی خودم را بدهم اما چیزی که ما سرصحنه دیدیم واقعاً همه چیز مشکوک به نظر می‌رسید اگر صحنه‌ای که در دقایق ابتدایی بازی رخ داد و منجر به اخراج بازیکن ما شد مشابه همان صحنه در زمین آن حریف رخ داد که باید یک پنالتی به سود ما گرفته می‌شد البته باز هم باید فیلم بازی را بازبینی کنم اما حرف ما این است که اگر پنالتی هم اعلام نشد باید بازیکن حریف اخراج می شد چرا که آن صحنه مشکوک در موقعیت یک در مقابل یک رقم خورد.
کلانتری ادامه داد: حریف فقط توانایی به ثمر رساندن گل از طریق ضربات کرنر و ایستگاهی را داشت و به همین دلیل داور نیز به آنها کمک می کرد! تیم ما مظلوم واقع شده و تا زمانی که چیزی نمی گوییم یا اعتراضی نمی کنیم هر کاری که دلشان می خواهد به سر ما می آورند طاقت این مسائل را ندارم و سفت و محکم در برابر ظلم ها و ناداوری هایی که درحق تیم فجرسپاسی می شود خواهم ایستاد. ما دوبار به خاطر مشکلات و اشتباهات داوری به فدراسیون فوتبال شکایت کردیم و این برای سومین بار است که قصد داریم به دلیل  مشکلات و اشتباهات داوری که در بازی امروز دیدیم به فدراسیون فوتبال شکایت کنیم باید محکم بایستیم و حقمان را بگیریم. قرار نیست که چون تیم ما تیم اخلاق مدار و مزین به نام شهید است چنین بلاهایی را به سر تیم ما بیاورند.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی های هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال(آزادگان)
نتیجه و خلاصه بازی های هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال(آزادگان)
نتیجه و خلاصه بازی های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال(آزادگان)

انتهای پیام /