کلانتری: عقب نشینی بازیکنان کار دست مان داد

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازیکنان ما پس از اینکه ۲ گل به حریف زدند، گمان کردند بازی تمام است و عقب نشستند و همین امر کار دستشان داد.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل شهدای قشقایی شیراز اظهار داشت : همین که تماشاگران نشسته در خانه از یک بازی پُر گل لذت بردند برای ما مهم است زیرا رد و بدل شدن چهار گل یعنی اینکه بازی زیبایی بوده است.
کلانتری ادامه داد: عقب نشستن بازیکنان ما موجب شد بازیکنان تیم قشقایی انگیزه لازم را برای جبران ۲ گل به دست آوردندو بی‌محابا حمله کردند زیرا آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند.
سرمربی فجرسپاسی افزود: زمانی که بازی در دست تیم حریف بود، سه تعویض انجام دادیم تا بازی به تعادل کشیده شود و بتوانیم آن را کنترل کنیم که این امر میسر نشد.
او با بیان اینکه پیش از بازی به بازیکنانم گفته بودم حریف را دست کم نگیرند، اظهار داشت: بارها به بازیکنانم گوشزد کردم که نباید به جایگاه حریف در جدول نگاه کرد زیرا بازی‌های شهرآورد همیشه خاص است و امکان دارد نتیجه‌ای غیراز آنچه پیش‌بینی می‌شود، به دست بیاید.
وی اضافه کرد: قبل از بازی به ما اعلام کردند که محمد کاظمی که در ترکیب تیم قرار داشت و هفته گذشته گل زده بود به همراه شاهین سپهر به دلیل مشکل سربازی نمی‌تواند بازی کند و این امر در حالی رخ داد که آنها برای تیم در بازی‌های گذشته بازی کرده بودند.
کلانتری در مورد داور بازی هم گفت: پس از اینکه ما ۲ بر صفر پیش افتادیم ، داور بازی در برخی از صحنه‌ها که پنجاه پنجاه بود با تیم قشقایی مهربان‌تر بود.

انتهای پیام /