کلهر: اگر دربی تهران یک بازی بین المللی بود ۸ اخراجی داشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تنش برخی از بازیکنان باعث می‌شود که تمرکز داور بازی از بین برود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران که سال‌ها در دو تیم پرسپولیس و استقلال بازی کرده با انتقاد از حرکات برخی بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه بازی دربی و اعتراضات آنها به داور مسابقه گفت: به نظر من این درگیری‌ها و اعتراض‌ها در فوتبال ما باب شده است.

وی با بیان اینکه این حرکات گریبان تیم ملی را در بازی با ژاپن گرفت گفت: این اعتراض‌ها باعث شده است ما در بازی‌های ملی هم دچار مشکل شویم. بازیکنان باید با آرامش کامل بازی کنند و کادر فنی باید به بازیکنان روحیه و آرامش بدهد.

کلهر تاکید کرد: امیدوارم کسانی که در فدراسیون هستند، تدابیری در نظر بگیرند تا این اعتراض‌ها کمتر شود. ما باید بگذاریم تا داور با تمرکز بالا قضاوت کند و از کادر داوری حمایت کنیم. ما باید جلوی این اعتراضات بی مورد را بگیریم. اگر داور این دیدار بین المللی بود از هر ۲ تیم ۳-۴ نفر اخراج می‌شدند.

هافبک پیشین پرسپولیس و استقلال ادامه داد: تنش برخی از بازیکنان باعث می‌شود که تمرکز داور بازی از بین برود. این تنش‌ها باعث می‌شود بازیکنان نتوانند توانایی‌های فنی خود را در بازی به بهترین شکل نشان دهند و این نقطه ضعف این دیدار بود. امیدوارم کمیته داوران امکانات و حمایت بیشتری از داوران داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
نامه‌نگاری پرسپولیس با سانتاکلارا برای دائمی شدن قرارداد مغانلو
سرمربی شاهین بندرعامری: بازی با پرسپولیس سکوی پرتابی برای بازیکنانم است
دلیل حضور میلاد سرلک در فدراسیون فوتبال
حلالی: گل پرسپولیس خوب بود، اما بازی‌اش نه!

انتهای پیام/