کلهر: کادر فنی پرسپولیس دارای ثبات است و ارتباط خوبی هم با بازیکنان دارد

حقیقی اشتباهات فردی دارد اما در این بازی هر دو گلر چنین شرایطی داشتند. به عنوان مثال حامد لک می‌تواند در خروج‌ها بهتر عمل کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی خیلی خوب و فوق‌العاده‌ای را انجام داد. از نقاط ضعف گل‌گهر به خصوص ناهماهنگی در خط دفاعی این تیم استفاده کرد و به گل رسید. مالکیت توپ و کارهای ترکیبی زیادی را در پرسپولیس دیدیم. نوع و شیوه بازی پرسپولیس این تیم را از سایر تیم‌‌ها متمایز کرده و اگر این روند را ادامه بدهد قهرمانی‌اش در لیگ برتر مسجل می‌شود. کادر فنی پرسپولیس دارای ثبات است و ارتباط خوبی هم با بازیکنان دارد همین روحیه و انسجام می‌تواند عامل موفقیت پرسپولیس باشد.

وی افزود: حقیقی اشتباهات فردی دارد اما در این بازی هر دو گلر چنین شرایطی داشتند. به عنوان مثال حامد لک می‌تواند در خروج‌ها بهتر عمل کند. روی گلی که پرسپولیس خورد اگر لک خروج خوبی داشت می‌توانست دروازه را بسته نگه دارد.

کلهر در مورد اینکه آیا پرسپولیس در جام حذفی هم می‌تواند قهرمان شود یک دبل قهرمانی ثبت کند، گفت: مطمئناً همین‌طور است. اگر این روند و نوع بازی باکیفیت را ادامه بدهد می‌تواند در جام حذفی هم به قهرمانی برسد.

بیشتر بخوانید:
محمود کلهر :دیدار با هنگ کنگ حکم بازی دوستانه را برای تیم ملی دارد
کلهر: اگر دربی تهران یک بازی بین المللی بود ۸ اخراجی داشت
کلهر: مجیدی نیمه دوم قافیه را به گل‌محمدی باخت

انتهای پیام /