کلوپ: آرژانتین با شایستگی قهرمان شد/ مسی بهترین بازیکنی است که دیده‌ام

سرمربی آلمانی لیورپول براین باور است که آرژانتین با شایستگی عنوان قهرمانی را در جام جهانی ۲۰۲۲ به دست آورد. او به ستایش از مسی پرداخت و او را بهترین بازیکنی دانست که دیده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال آرژانتین سرانجام توانست با لیونل مسی بعد از ۴ دهه عنوان قهرمانی را در جام جهانی به دست آورد.

واکنش‌ها به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی هم‌چنان ادامه دارد و این بار یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول واکنش نشان داد و آن‌ها را شایسته این قهرمانی دانست.

کلوپ گفت: به نظرم آرژانتین با شایستگی عنوان قهرمانی را به دست  آورد. آن‌ها مدت‌ها بود که منتظر این قهرمانی بودند و وقتی جشن باشکوه آن‌ها را دیدم لذت بردم و خوشحال شدم.

سرمربی لیورپول درباره مسی گفت: لئو بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده‌ام. او باید برای دیگر بازیکنان یک الگو باشد چرا که هرگز تسلیم نمی‌شود و سال‌هاست که در یک سطح بالا بازی می‌کند. بازیکنان دیگر باید با دیدن مسی متوجه شوند که یک بازیکن می‌تواند سال‌های سال در یک سطح بالا بازی کند.

او درباره شادی‌های جنجالی سنگربان آرژانتین گفت: من نمی‌خواهم در این زمینه صحبت کنم. به هر حال او قبل از پنالتی‌ها رفتارهای انجام می‌داد. درباره فینال بگویم که این بهترین فینالی بود که من دیده‌ام. واقعا لذت بردم.

سرمربی لیورپول در واکنش به پیروزی سه بر یک تیمش برابر استون ویلا گفت: بازی سختی برای ما بود اما خوشبختانه به پیروزی دست پیدا کردیم و عملکرد خوبی داشتیم. استون ویلا در نیمه دوم کار را برای ما سخت کرد.

او درباره درخشش صلاح گفت: صلاح یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند. او پاس دیدنی از آرنولد گرفت و از آن به خوبی استفاده کرد و یک گل خاص به ثمر رساند.

کلوپ در پایان به ستایش از داروین نونیز پرداخت و گفت: او می‌تواند کمک زیادی به تیم به ویژه در کارهای هجومی کند. او روی گل سوم تلاش زیادی از خود نشان داد. من از عملکرد نونیز راضی هستم و دیر و یا زود نوبت به گل‌های او هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب کلوپ به خبر جذب ستاره جوان انگلیسی
اوضاع اسفناک لیورپول با یورگن کلوپ در فصل جاری فوتبال انگلیس
ادعای عجیب نونیز درباره کلوپ : نمی فهمم چه می گوید!

انتهای پیام/