کلوپ: این بازی کیفیت دو تیم صدرنشین را نشان داد

یورگن کلوپ با اشاره به کیفیت بالای بازی لیورپول و آرسنال عنوان کرد دو تیم نشان دادند چرا در بالای جدول قرار دارند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از ساکرنت، آرسنال، صدرنشین در بندر لیورپول میهمان قرمزها بود که در نهایت دو تیم در یک بازی جذاب اما کم گل به تساوی یک بر یک رضایت دادند. آرسنال خیلی زود روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر گابریل ماگالاییش به گل اول رسید اما شادی توپچی‌ها دوام زیادی نداشت و محمد صلاح، فوق ستاره مصری لیورپول با یک ضربه دیدنی دروازه رایا را فرو ریخت تا دو تیم در عدد یک برابر شوند.

آرسنال در آنفیلد چشم به ضد حمله‌ها بسته بود و توپ و میدان را در اختیار حریف قرار داده بود اما تا پایان ۹۰ دقیقه دیگر توپی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد تا بازی با همان نتیجه تساوی به پایان برسد.

 

یورگن کلوپ پس از تساوی مقابل آرسنال در آنفیلد از دیوید کوت داور VAR انتقاد کرد و گفت که داور باید به خاطر خطای هند مارتین اودگارد در نیمه اول برای لیورپول پنالتی می‌گرفت.

کلوپ در واکنش به این صحنه گفت: من کاملاً مطمئن هستم که کسی می‌آید تا به من توضیح دهد که چرا این صحنه خطای هند نبوده ولی اصلا قبول ندارم. چگونه یک داور در یک دفتر می‌تواند بنشیند، آن صحنه را ببیند و به این نتیجه نرسد که شاید ارزش این را داشته باشد که داور یک بار دیگر آن صحنه را نگاه کند؟

مایکل آرتتا، سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی درباره این اتفاق گفت:  دو تصمیم بزرگ داوری وجود داشت، من هنوز این دو صحنه را ندیده‌ام.

لیورپول می‌تواند با پیروزی در دیدار با برنلی به صدر جدول صعود کند، چرا که آرسنال باید در دیداری دشوار در داربی لندن برابر وستهم بازی کند.

کلوپ در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت که این دیدار کیفیت دو تیمی که در حال حاضر در صدر جدول قرار دارند را نشان داد. هیچ یک از دو تیم در این دیدار تسلیم نشدند. حرارت و شدت بازی تا آخرین ثانیه بالا بود و همه آن را احساس کردند، سطح بازی فوق‌العاده بود و فکر می‌کنم همه از دیدن یک دیدار تماشایی لذت بردند.

با این نتیجه آرسنال با ۴۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و لیورپول با ۳۹ امتیاز جایگاه دوم جدول را تصاحب کرد.

انتهای پیام/