کلوپ: این خاص‌ترین جام دوران مربیگری‌ام بود

سرمربی لیورپول اعلام کرد که قهرمانی در جام اتحادیه با برتری مقابل چلسی، خاص‌ترین عنوانی است که در دوران مربیگری‌اش به دست آورده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  لیورپول یکشنبه‌شب در بازی فینال جام اتحادیه انگلیس به مصاف چلسی رفت و با گل دقیقه ۱۱۸ ویرژیل فن‌دایک با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

یورگن کلوپ در نشست خبری پس از قهرمانی درباره احساساتش پس از گل دیرهنگام فن‌دایک گفت: خیلی آن گل را دوست داشتم. در آن لحظه واقعا احساس خیلی خوبی به من دست داد. آنچه در کنار زمین می‌بینم بسیار استثنایی است. شاید دیگر هرگز نبینیم‌شان؛ نه به این دلیل که من در کنار زمین هستم، چون این چیزها همیشه در فوتبال اتفاق نمی‌افتد.

او درباره کسب عنوان قهرمانی با ترکیب جوان به دلیل مصدومیت‌های زیاد در لیورپول گفت: به من می‌گفتند که یک عبارت انگلیسی وجود دارد که می‌گوید «شما با بچه‌ها جام نمی‌برید.» من این را نمی‌دانستم. باید بگویم طی ۲۰ سال اخیر این خاص‌ترین جامی است که تا به حال کسب کرده‌ام. این جام کاملا استثنایی است. ای کاش می‌توانستم بیشتر اوقات احساس غرور کنم اما نمی‌توانم.

سرمربی لیورپول درباره عملکرد واتارو اندو هم عنوان کرد: مطمئنم او برای سه یا چهار سال دیگر با لیورپول قرارداد امضا خواهد کرد. او یک ماشین و از نظر فوتبالی استثنایی است. مغز دفاعی او فوق‌العاده است.

این سرمربی آلمانی همچنین درباره قدرت رهبری فن‌دایک گفت: دوست دارم در مورد بازیکنانم صحبت کنم. واقعا او را دوست دارم. فن‌دایک از اولین روزی که به لیورپول آمد فوق‌العاده بود. از تمام اعضای تیم، بازیکنان و کارکنان تشکر می‌کنم که این شب خاص را رقم زدند.

انتهای پیام/