کلوپ به جمع معترضان به قوانین لیگ برتر اضافه شد

سرمربی لیورپول از پیشنهاد توماس توخل برای ۵ تعویض در بازی‌های بعدی لیگ برتر حمایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از ساکرنت، پس از شروع مجدد لیگ در ژوئن ۲۰۲۰ پس از یک وقفه سه ماهه به دلیل همه‌گیری کرونا، باشگاه‌ها مجاز به استفاده از ۵ تعویض بودند با این حال در فصل جاری بار دیگر قانون ۳ تعویض اجرایی شده است که باعث اعتراض سرمربی‌ها شده است.

یورگن کلوپ گفت: یک بازیکن درجه یک در انگلیس حدود ۳۸ بازی لیگ برتر، دو رقابت جام حذفی انجام می دهد، بنابراین شاید ۴۳ بازی با بازی‌های جام اتحادیه خیلی زیاد باشد. بازی‌های بین‌المللی هم هست. چون تقریبا همه از آن‌ها برای تیم‌های ملی خود بازی می‌کنند و به این فهرست باید بازی‌های لیگ قهرمانان را نیز اضافه کرد. تعداد بازی‌ها بسیار زیاد است و خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند. ما باید آن را تغییر دهیم، اما این به لیگ برتر بستگی دارد که خودشان این تصمیم را بگیرند، اما آن‌ها نمی‌توانند این تصمیم را بگیرند، زیرا شما به رای باشگاه‌های دیگر نیاز دارید، بنابراین من شانس واقعی برای تغییر آن نمی‌بینم. تیم‌هایی مثل برنلی که در لیگ قهرمانان نیستند و بازیکنان‌شان در تیم‌های ملی حضور ندارند، نیاز زیادی به قانون ۵ تعویض ندارند و بنابراین مخالفت می کنند.

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی نیز پیش از سفر لیورپول به ورزشگاه کینگ پاور در روز سه‌شنبه، برنامه لیگ برتر را “مسخره” خواند.

نوع جدید اُمیکرون ویروس کرونا در حال حاضر در انگلیس بیداد می‌کند. بسیاری از بازی‌ها لغو شدند. در همین رابطه سرمربی آلمانی لیورپول که با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد گفت: پنج تعویض به دلیل کووید ایجاد شد. اکنون ما کاملاً درگیر همه‌گیری کرونا هستیم و بازی‌ها برای برخی تیم‌ها به تعویق می‌افتد و برای برخی دیگر نه. سه تعویض یک نقطه ضعف بزرگ است. 

بیشتر بخوانید:

تعجب کلوپ از انتخاب نشدن لواندوفسکی برای توپ طلا
واکنش کلوپ به شایعات حضور رالف رانگنیک روی نیمکت منچستریونایتد
کلوپ: ممکن بود مقابل پورتو مغلوب شویم

انتهای پیام/