کلوپ: حضور در تیم ملی فوتبال آلمان افتخار بزرگی است

یورگن کلوپ درباره حضور در تیم ملی آلمان صحبت کرد و تاکید داشت اکنون با لیورپول قرارداد دارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از اسپورت‌بازر، تیم ملی فوتبال آلمان نزدیک به یک سال دیگر باید در یورو ۲۰۲۴ در خانه به مصاف حریفانش برود. با این حال نتایج ضعیف ژرمن‌ها در دیدارهای اخیر نگرانی زیادی را در تیم ملی آلمان ایجاد کرده است.

پس از حذف تلخ در مرحله گروهی جام جهانی قطر، تیم هانسی فلیک تنها توانست در یک دیدار دوستانه آن هم برابر پرو با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. آمار تیم ملی آلمان در سال ۲۰۲۳ بسیار بد بوده و از چهار بازی، سه شکست و یک تساوی نصیب ژرمن‌ها شده است.

یورگن کلوپ درباره حضور در تیم ملی آلمان صحبت کرد و گفت: حضور در تیم ملی فوتبال آلمان افتخار بزرگی است. در این مورد بحثی وجود ندارد. مساله‌ای که مانع بزرگی در این زمینه محسوب می‌شود وفاداری من به لیورپول است. من نمی‌توانم اکنون لیورپول را ترک کنم و بگویم می‌خواهم سرمربی آلمان شود. حتی هیچ صحبتی هم با من نشده است تا به تیم ملی آلمان بروم.

قرارداد کلوپ با لیورپول تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد. او در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: اگر قرار باشد سرمربی آلمان شوم باید بدون تیم باشم و در حال حاضر نیستم. من در قبال باشگاه لیورپول مسئولیت دارم. من هنوز نمی‌دانم بعد از ترک لیورپول چه سمتی را بر عهده خواهم گرفت. دوست دارم گزینه‌هایم را باز نگه دارم.

تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم نمایشی ناامید کننده با هدایت فلیک داشت و حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. با توجه به این که آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است هواداران از فلیک تنها انتظار قهرمانی دارند.

انتهای پیام/