کلوپ دست به دامن فیفا؛ پنجره عربستان را بررسی کنید!

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از فیفا خواست تا وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی عربستان را بررسی کند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ محمد صلاح، اسطوره باشگاه لیورپول و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در لیگ برتر انگلیس است. این فوق ستاره مصری با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی اعلام کرده است که قصد فروش این بازیکن را ندارد. با این حال رسانه‌های عربستانی‌ اصرار زیادی به جذب این بازیکن دارند تا جایی که روزنامه الکأس مدعی شد که صلاح با الاتحاد قرارداد بسته است و رسما راهی تیم خواهد شد.

این روزنامه عربستانی نوشت: محمد صلاح با ۱۳۵ میلیون یورو و قراردادی سه ساله با الاتحاد به توافق رسیده و قرارداد امضا می‌کند.

یورگن کلوپ که نگران وضعیت ستاره مصری خود است از فیفا خواست تا پنجره نقل و انتقالات این کشور خلیج فارس را که تقریباً سه هفته پس از اروپا بسته می‌شود، بررسی کند.

در حالی که پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر در تاریخ اول سپتامبر همراه با اکثر لیگ‌های برتر اروپا بسته می‌شود، باشگاه‌های لیگ برتر عربستان سعودی می‌توانند تا ۲۰ سپتامبر بازیکن جذب کنند. یورگن کلوپ گفت: نفوذ عربستان در فوتبال در حال حاضر گسترده است. تقریباً بدترین چیز این است که پنجره نقل و انتقالات در عربستان سعودی سه هفته بیشتر باز است. اگر حق با من باشد این شرایط حداقل در اروپا مفید نیست. یوفا یا فیفا باید راه حل هایی برای آن پیدا کنند.

لیورپول پیش از این شاهد انتقال دو بازیکن با تجربه خود به عربستان در تابستان امسال بوده است. جردن هندرسون کاپیتان لیورپول با مبلغ ۱۲ میلیون پوند به الاتفاق پیوست و فابینیو نیز با مبلغ ۴۰ میلیون پوند راهی الاتحاد شد.

صلاح تابستان گذشته یک قرارداد سه ساله جدید با لیورپول امضا کرد که او را با حدود ۳۵۰ هزار پوند در هفته به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل کرد. باشگاه الاتحاد فعالیت بسیار خوبی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی داشته است. الاتحاد با فابینیو، انگولو کانته، ژوتا و کریم بنزما قرارداد امضا کرده و با این حال همچنان به دنبال خریدهای بزرگ در تابستان است.

انتهای پیام/