کنایه آنچلوتی به بارسلونا بعد از ناکامی در لالیگا

سرمربی رئال مادرید با وجود توقف تیمش از عملکرد شاگردانش در بازی برابر وایکانو کاملا راضی است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از مارکا، رئال مادرید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوازدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از رایو وایکانو پذیرایی کرد. رئال که در ال‌کلاسیکو پیروزی ارزشمندی را برابر بارسلونا به دست آورده بود در این بازی خانگی متوقف شد تا صدر جدول رده‌بندی را از دست بدهد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم. از نظر من بازی خوب بود اما نتیجه راضی‌کننده نیست و واقعا ناراحتیم. از این نتیجه به درد آمدیم.

او درباره این سوال که آیا وقتی بلینگام گل نزند رئال از کسب پیروزی باز می‌ماند، گفت: چنین چیزی نیست. ما بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داریم. والورده، وینیسیوس، خوسلو و رودریگو فرصت‌های خوبی را خلق کردند. ما بدشانس بودیم و نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. در فوتبال گاهی اوقات احساس می‌کنید که واقعا گل‌زدن غیر ممکن است. ما برای گل‌زدن در این بازی همه راه‌ها را امتحان کردیم و فرصت‌های زیادی را به دست آوردیم. مهم این است که توانایی خلق موقعیت را داریم و این بسیار مهم است. ما تا پایان بازی جنگیدیم؛ هر چند که ناکام ماندیم.

آنچلوتی در ادامه صحبت‌هایش گفت: از نتیجه ناراحتیم و نه از عملکرد تیم. گاهی پیروز بازی می‌شوید که شایسته آن نیستید و گاهی اوقات هم با وجود شایستگی پیروز نمی‌شوید. ما تیم بسیار خوبی هستیم و اکنون در رده دوم قرار داریم. اصلا وضعیت تیم بد نیست؛ چرا که قادریم هر شرایطی را تغییر دهیم.

سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: اگر قرار باشد دست به انتخاب بزنم پیروزی در ال‌کلاسیکو را به پیروزی برابر رایو وایکانو ترجیح می‌دهم.

انتهای پیام/