کنایه حلالی به گل محمدی/ پرسپولیس مقابل سپاهان ترسو بازی کرد

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس در خانه سپاهان به میدان رفته بود و با تدابیر کادرفنی در مقابل این تیم ترسو بازی کرد و چند سالی است که بازی‌های پرسپولیس و سپاهان با حواشی زیادی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در بازی‌های هفته هفتم و هشتم مسابقات لیگ برتر وضعیت پرسپولیس آنچنان خوب نبود و شرایط تا حدودی برای تیم سخت شد، اما با تدابیر و اندیشه‌های کادرفنی دوباره پرسپولیس می‌تواند به شرایط عالی بازگردد. در برخی از خطوط مشکلات فردی و ناهماهنگی‌های وجود دارد که با کار کردن و تمرینات بیشتر این ایرادات و اشکالات در سیستم تیمی رفع خواهد شد و بازی به بازی سر و شکل تیم بهتر از این روزها می‌شود.

وی افزود:با اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد، اما در هفته‌های بعدی با کسب پیروزی‌های دلچسب و خوب می‌تواند انگیزه زیادی برای ادامه مسابقات لیگ برتر پیدا کند و در انتهای فصل نیز به قهرمانی برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد باخت در دیدار با تراکتور عنوان کرد: پرسپولیس مقابل تراکتور اصلاً فوتبال همیشگی‌اش را ارائه نکرد و هیچ کدام از بازیکنان در حد و اندازه‌های خود در زمین ظاهر نشدند. پرسپولیس در این دیدار مثل بازی‌های قبلی شاداب و پرنشاط بازی نمی‌کرد. تراکتور خیلی خوب از تمامی بازیکنان و روند تیم پرسپولیس شناخت داشت، اما پرسپولیس اصلاً تراکتور را آنالیز نکرده بود و در نهایت پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر باخت.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته هشتم گفت: پرسپولیس در خانه سپاهان به میدان رفته بود و با تدابیر کادرفنی در مقابل این تیم ترسو بازی کرد. چند سالی است که بازی‌های پرسپولیس و سپاهان با حواشی زیادی برگزار می‌شود و این مسائل نیز کمی روی این پیکار تأثیر منفی بگذارد تا شاهد بازی سردی از دو تیم باشیم. با اینکه موقعیت گل زیادی روی دروازه‌های دو تیم ندیدیم، اما در مجموع بازی پرفشاری بود و پرسپولیس و سپاهان از گرفتن حداقل امتیاز راضی از میدان خارج شدند.

حلالی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس مقابل تیم‌های بزرگ ترسو بازی می‌کند، اضافه کرد:بازیکنان هر کاری که در زمین انجام می‌دهند و هر تاکتیکی که ارائه می‌دهند از سوی کادرفنی بوده و تمامی نظرات سرمربی در زمین پیاده می‌شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید همیشه تهاجمی و تماشاگرپسند بازی کند. این تیم از خط دروازه تا خط حمله بازیکنانی بزرگی دارد که مدعی حضور در تیم ملی هستند و به زیباتر کردن هر بازی کمک می‌کنند، اما ارائه هر سیستمی ارتباط مستقیم به نیمکت هر تیم دارد.

وی درباره دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم فوتبال مس رفسنجان دارای کادر فنی خیلی بادانشی است و بازیکنان با انگیزه‌ای دارد. تیمی که هفته به هفته به ثبات رسیده است و حتی بازی در ورزشگاه آزادی نیز با این تیم، سخت و خطرناک خواهد بود. پرسپولیس در ۲ هفته قبل نتایج خوبی کسب نکرده و باید هر طور شده در این دیدار به پیروزی دست یابد.

بیشتر بخوانید:

دیدار ویژه یک استقلالی با کی‌روش
سرمربی استقلال جریمه سنگین شد!
بازگشت عارف به تمرینات استقلال

انتهای پیام/