کنایه قاضی زاده هاشمی به سلطانی فر؛ تازه یادش افتاده تیم ملی داریم

مجلس همان طور که گفته شد به وظیفه ذاتی خودش عمل کرد اما قطعا در این طور موارد وزارت ورزش که متولی ورزش است باید در این مسائل پیشرو باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همان طور که گفته شد به وظیفه ذاتی خودش عمل کرد اما قطعا در این طور موارد وزارت ورزش که متولی ورزش است باید در این مسائل پیشرو باشد نه اینکه تا دیدند نمایدگان مجلس در اردوی تیم ملی حاضر شدند بعد ازما حاضر شوند. این مساله برای خیلی ها سوال شده بود که چرا تا فهمیدند ما در کیش هستیم یادشان افتاد که تیم ملی هم وجود دارد و خودشان را به اردو رساندند. هرچند که به هرحال همه این تلاش ها همانطور که گفته شد در جهت حمایت از تیم ملی بود که خدا را شکر این اتفاق افتاد و بچه ها با غیرت شان کار بزرگی در این مرحله انجام دادند.

وی افزود: الان یکی از مشکلات فدراسیون فوتبال وصول مطالبات خود از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیاست که این موضوع یعنی باید کار با دیپلماسی ورزشی انجام بگیرد. در این زمینه وظیفه اصلی با وزارت ورزش و جوانان است که اگر نتواند حق و حقوق و مطالبات فدراسیون را از این دو نهاد فوتبالی بگیرد ضعف مفرط خودش را در دیپلماسی ورزش نشان داده است. بدون شگر اگر نتوانند در این زمینه کاری کنند در راستای حمایت به فوتبال کشورمان مجلس مجبور می شود خودش راسا در این حوزه هم ورود کند تا مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید:
قاضی زاده هاشمی : «ظریف» و «سلطانی‌فر» مقصر دومین فضاحت تاریخ ورزش هستند
قاضی زاده هاشمی: نمایندگان از اظهارات وزیر ورزش قانع نشدند
قاضی زاده هاشمی: مسب خسارت به استقلال باید از جیبش پرداخت کند

انتهای پیام /