کنعانی‌زادگان: دوست داریم اسکوچیچ بماند/ او یک ایرانی است

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک مربی خوب هم بالای سر تیم ملی بود که چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع مستحکم و ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط تیم ملی در بحرین و وضعیت آب و هوایی منامه گفت: بحرین یک مقدار بهتر از کیش بود و گرمای آنچنانی نداشت فقط در بازی اول یک مقدار گرم بود و 2-3 بازی بعدی که در شب برگزار شد، شرایط بهتر بود.

وی در مورد صمیمیتی که میان ملی پوشان وجود دارد، افزود: بچه‌ها سال‌ها کنار هم حضور داشتند و شناخت کافی از هم دارند و جو خیلی خوبی داشتیم. یک مربی خوب هم بالای سر تیم بود که چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم. خوشحالم که همه بازی‌ها را بردیم و دل مردم را شاد کردیم.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در مورد پایان قرارداد اسکوچیچ گفت: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم، اما دوست داریم که او بماند و فقط می‌دانم که او یک ایرانی است. اسکوچیچ زحمت زیادی در این مدت برای تیم ملی کشید و همه دیدند او از جان و دل مایه گذاشت و تلاش کرد که دل مردم را شاد کند.

محمد حسین کنعانی زادگان در مورد اینکه کدام مسابقه سخت بود، عنوان کرد: همه بازی‌ها سخت بود و بحرین و عراق هم می‌خواستند صعود کنند. مدافع ارزشمند و ملی پوش پرسپولیس در مورد قرعه کشی مرحله بعد خاطرنشان کرد: فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم. تیمی که می خواهد به جام جهانی برود، نباید به دنبال این باشد که با چه تیمی بازی کند.

کنعانی زادگان با اشاره به استقبال مسئولین افزود: از این کاری که صورت گرفت تشکر می‌کنم. ما از فرودگاه مستقیم به سالن همایش ها آمدیم و قرار است دوز دوم واکسن را هم دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید:
فدراسیون فوتبال به دنبال جانشین دراگان اسکوچیچ!
داداش زاده: تاج و ویلموتس به فوتبال ایران خیانت کردند/ عملکرد اسکوچیچ خوب بود
اتمام قرارداد اسکوچیچ و تیم ملی ایران

انتهای پیام/