کنعانی زادگان:مردم عذرخواهی مرا بپذیرند

حسین کنعانی زادگان، ضمن عذرخواهی از مردم برای اتفقات و حواشی پیش آمده، از تصمیم خود برای اختصاص مبلغی از قراردادش در کارهای خیر گفت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بخشی از صحبت‌های حسین کنعانی‌زادگان با آنتن مربوط به انجام کارهای خیر او به خصوص در قبال بازیکن استقلال ملاثانی بود. او در ادامه این بحث تصمیم گرفت از مردم بابت بحث‌ها و حواشی پیش آمده گذشته عذر بخواهد و همچنین از تصمیم خود مبنی بر اختصاص دادن مبلغی از قراردادش به خیریه پرده برداشت.

* تو در کارهای خیر پیش‌قدم هستی و یکی از موارد هم بازیکن استقلال ملاثانی بود. برنامه جدیدی دادی؟ این اتفاقات خیریه در همه دنیا هست اما در فوتبال ما کمرنگ است.

کنعانی: من کاری را که انجام می‌دهم، نمی‌گویم و آن خبری هم در مورد بازیکن استقلال ملاثانی بود، خودشان یا باشگاه‌شان منتشر کردند و تشکر کردند. من کار خاصی نکردم و وظیفه‌ام است. من بارها گفته‌ام که نمی‌توانم گذشته‌ام را فراموش کنم‌. من هم مثل این بچه‌ها بودم و واقعا هیچ چیزی نداشتم؛ در بستنی فروشی کار کردم و کارهای زیادی کردم. طبیعتا وقتی آدم به جایگاهی می‌رسد، از همین مردم رسیده است و همین‌ مردم باعث شده‌اند که شما بالا رفته‌ای و دو نفر تو را فالو کردند و فن پیج زده‌اند. من هم تا جایی که توانستم و دیدم و از دستم برآمده، کمک کردم.

او در مورد ادامه دار شدن این کمک‌ها گفت: انشاالله قرارداد جدیدی هم که بنویسم، در حد توانم یک کار خیر انجام می‌دهم و حتما در قراردادم هم ذکر می‌کنم. من همیشه گفته‌ام هر چه دارم، از شما مردم عزیز دارم.

کنعانی در ادامه گفت: قلبا همه شما را دوست دارم و اگر بحثی و اتفاقی هم رخ می‌دهد، من را ببخشید. آرزوی سلامتی برای تک تک شما دارم و انشاالله هر چیزی که از خدا می‌خواهید، به شما بدهد. برای من هم دعا کنید که در مسیر فوتبالی‌ام موفق باشم و این قول را هم می‌دهم که در قرارداد جدیدم با هر تیمی که شد، کار خیری را که می‌خواهم انجام بدهم، ذکر کنم و یک مبلغی را کنار بگذارم.

انتهای پیام/