کنعانی زادگان : اسم سرمربی نساجی تا به حال نشنیده بودم!/ قهرمانی‌های پرسپولیس حریفان را اذیت کرده

همه می‌دانند بعضی‌ها دوست ندارند ما موفق شویم و برای همین هم هر کاری انجام می‌دهند پرسپولیس را زمین بزنند. همیشه حرف پشت قهرمان هست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من اسم سرمربی نساجی را برای اولین‌بار است که می‌شنوم اما واقعاً در زمینی که به‌جای فوتبال باید در آن شنا می‌کردی یا واترپلو بازی می‌کردی مگر امکان بازی یا ارائه تاکتیک بود؟ همه می‌دانند پرسپولیس تاکتیکی‌ترین تیم ایران است و مالکیت توپ و پرس از جلو برنامه ماست، اما در زمین چمن مصنوعی که آب داخلش پر شده باید واترپلو می‌کردی. با این وجود یک‌بار به دیرک دروازه نساجی زدیم و شش موقعیت گل هم خلق کردیم. من فکر کنم در مقابل یکی دو فرصتی که میزبان خلق کرد باید با پنج گل نساجی را شکست می‌دادیم.

وی افزود: همه می‌دانند بعضی‌ها دوست ندارند ما موفق شویم و برای همین هم هر کاری انجام می‌دهند پرسپولیس را زمین بزنند. همیشه حرف پشت قهرمان هست. اما ما کاری به این حرف‌ها و جوسازی‌ها نداریم و با عزم جزم‌تر و باقدرت‌تر فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم و هرچه سازمان لیگ بگوید از آن تبعیت می‌کنیم. در بین بازی‌های‌مان هم فقط روز بازی و زمین بازی‌مان با شهرخودرو مناسب بود که با چند گل آن تیم را بدرقه کردیم. این حرف‌هایی که بعضی‌ها می‌زنند بهانه است چون پوکر قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی‌مان در جام‌ها و نایب‌قهرمانی‌های‌مان در آسیا که به شکل متوالی رخ داده بعضی تیم‌ها را واقعاً اذیت کرده است.

انتهای پیام/