کنفدراسیون فوتبال آسیا سرخابی ها را سر کار گذاشت!

دعوا های سرخ و آبی در فوتبال ایران کار را به جایی رسانده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این دو باشگاه را سر کار گذاشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نظر سنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اسوطره لیگ قهرمانان آسیا در ایران بیشتر از اینکه عامل انگیزشی در فوتبال ما باشد بیشتر عامل درگیری های هواداران و بعضا مسئولان دو تیم در فضای مجازی شده است.

بازی دو سر بُرد برای کنفدراسیون فوتبال آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدا با بستن صفحه رای گیری سید جلال حسینی را برنده این رقابت اعلام کرد و بعد از آن رای های زیادی سرازیر شد! و کفته ترازو به سود فرهاد مجیدی رقم خورد و جالب اینکه این اتفاق بعد از پایان زمان نظر سنجی افتاد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان دهد از ادعوا های سرخابی بیشترین سود را برده و فالوور های خود را افزایش داد و تا سال ها هم این درگیری و کری خوانی هواداران دو تیم را از دور تماشا می کند و می خندد.

متاسفانه دعوا های بدون فایده برای فوتبال ما همانند دعوای سوپر جام که به فیفا کشید و دست آخر همان رای ابتدایی تایید شد غیر از 20 هزاردلاری که بابت وکیل روی دست استقلال ماند …. وقتش رسیده هواداران دو تیم به خودشان بیایند و درست مثل خود بازیکنان دو تیم بیشتر رفاقت کنند تا رقابت!

انتهای پیام/