کهتری: از عملکرد کمانداران در توکیو راضی نیستم

غلامرضا رحیمی در پارالمپیک به دلیل ترس از مسابقات و هیجانات روانی بالایی که داشت تنها با ۲۰ درصد از عملکرد خود در مسابقات ظاهر شد که در این زمینه من سرمربی مقصر هستم نه ورزشکار.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید کهتری سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان در ارزیابی از عملکرد کمانداران در بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: در این رقابت‌ها ما موفق به کسب یک مدال طلا توسط زهرا نعمتی و نقره رمضان بیابانی برای اولین بار در بخش کامپوند شدیم، در حالی که پیش بینی ما فراتر از این تعداد مدال بود. تیم ما تنها با ۳۰ درصد از عملکرد خود در مسابقات ظاهر شدند و به راحتی موقعیت های خود را برای کسب مدال از دست دادند.

کهتری خاطرنشان کرد: قابلیت تیم ما در بازی‌های پارالمپیک بیشتر از این ها بود، اما چون نتوانستند احساسات و هیجانات خود را بدرستی کنترل کنند، مدال های خود را از دست دادند، غلامرضا رحیمی در ریکرو انفرادی مردان و در میکس ریکرو ما شانس زیادی برای کسب مدال داشتیم که متاسفانه کمانداران به دلیل عدم کنترل هیجانات خود فرصت مدال آوری را از دست دادند.

وی ادامه داد: غلامرضا رحیمی در پارالمپیک به دلیل ترس از مسابقات و هیجانات روانی بالایی که داشت تنها با ۲۰ درصد از عملکرد خود در مسابقات ظاهر شد که در این زمینه من سرمربی مقصر هستم نه ورزشکار.

کهتری خاطرنشان کرد: برای کنترل هیجانات و مهارت های روانی ورزشکاران در جریان مسابقات باید تلاش کنیم از زمان شروع اردوها یک روانشناس کنار تیم قرار بگیرد تا برای رویدادهای آینده همچون مسابقات جهانی امارات و بازی‌های پاراآسیایی چین، کمانداران از نظر بعد روانی کمتر دچار هیجانات و استرس شوند.

وی در پایان افزود: کمانداران ما از نظر فنی هیچ مشکلی نداشتند و تنها به خاطر هیجانات و فشارهای روانی بالا نتوانستند در بازی‌های پارالمپیک عملکرد خوبی داشته باشند و من به عنوان مربی نتوانستم این هیجانات را به درستی کنترل کنم.

بیشتر بخوانید:
پاراالمپیک 2020 توکیو|کهتری: رحیمی همچنان از بهترین‌های دنیاست
پاراالمپیک 2020 توکیو| کهتری: وقتی این بچه‌ها شکست می‌خورند دنیا روی سرم خراب می‌شود
پاراالمپیک 2020 توکیو|عزیزی به نیمه نهایی رسید

انتهای پیام /