کودتای انتخاباتی در فدراسیون فوتبال/ ابزار های موفقیت فعال شدند

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به طور ناگهانی حکم به برکناری حیدر بهاروند از ریاست سازمان لیگ داد، موضوعی که گمانه زنی های زیادی را در این باره به همراه داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال روز گذشته به پایان رسید و مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز محمدی را می‌توان سه رقیب اصلی انتخابات 8 شهریور نامید، هرچند برخی دیگر از نامزدها مثل محمد آخوندی، واعظ آشتیانی و علیرضا اسدی نیز خود را در قواره یک رئیس فدراسیون فوتبال می‌بینند. با این حال شاید بتوان گفت بمب خبری اصلی بعد از پایان ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال شب هنگام در میدان شیخ بهایی تهران منفجر شد آنجا که میرشاد ماجدی سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال در نامه‌ای 4 خطی حکم به برکناری حیدربهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران داد.

برخی از اهالی فوتبال این تغییر ناگهانی رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران را نه به شرایط فوتبال باشگاهی که به انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال نسبت دادند. حیدر بهاروند در بسیاری از انتخابات فدراسیون فوتبال نقشی تعیین کننده و تاثیرگذاری داشته اما او برخلاف بسیاری از مدیران فوتبالی همواره در سکوت خبری فعالیت و از حضور در رسانه‌ها دوری می‌کرده است. بهاروند به دلیل فعالیت‌ در بخش‌های مختلف از بازیکنی گرفته تا مدیرعاملی و رئیس هیات فوتبال، به تمامی چم و خم فوتبال و پروسه انتخاباتش آگاهی کامل داشته و دارد و به نظر می رسد که مخالفانش با برکناری‌ او تلاش کردند قدرت این مدیر در سایه فوتبال را در انتخابات از بین ببرند.

بیشتر بخوانید:
سجادی: به تصمیم فدراسیون فوتبال احترام می‌گذاریم
واکنش باورنکردنی فدراسیون فوتبال به اخراج اسکوچیچ
فهرست کامل ثبت نام کنندگان ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد

انتهای پیام/