کومان: به هدف‌مان رسیدیم اما باید در برخی موارد پیشرفت کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در پی صعود تیمش به مرحله پایانی یورو ۲۰۲۴ تأکید کرد تیمش هنوز باید در مواردی بهتر شود.
به گزارش شبکه ورزشی لحظه،  رونالد کومان که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب مرحله انتخابی یورو 2024 موفق شدند با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ایرلند صعود خود به مرحله پایانی این رقابت‌ها را قطعی کنند، پس از این دیدار گفت: ما به هدف‌مان رسیدیم. می‌توانیم بابت قطعی شدن صعودمان به مرحله پایانی یورو 2024 خوشحال باشیم اما به عنوان مربی باید به جلوتر نگاه کنم. ما در این بازی نتوانستیم همه موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم و وقتی نتیجه بازی یک بر صفر است، اوضاع ممکن است به ضرر شما شود، اما ما خیلی خوب دفاع کردیم.

وی همچنین در تمجید از خط دفاعی‌اش اظهار داشت: استفان دفری، دلی بلیند و فیرجیل فن‌دایک بازی بی‌نقصی از خود به نمایش گذاشتند. ما در خط دفاعی مستحکم بودیم. ما در مقاطعی از بازی مجبور به عقب‌نشینی شدیم، اما در جابجایی‌ها و در ضدحملات صاحب موقعیت‌های زیادی هم شدیم و گل‌مان هم همینطور به ثمر رسید. ما در طول این مسابقات تغییرات زیادی داشته‌ایم و مصدومان زیادی هم داشته‌ایم، اما با وجود تحت‌فشار بودن در دشوارترین گروه خوب عمل کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند که شاگردانش سه‌شنبه شب در بازی پایانی خود در مرحله انتخابی یورو 2024 باید در خانه جبل‌الطارق – تیمی که شب گذشته با نتیجه 14 بر صفر مغلوب فرانسه شد – به میدان بروند، تصریح کرد: پیروزی پرگل فرانسه مقابل جبل‌الطارق نشان از تقاوت سطح تیم‌ها دارد. ما در بازی سه‌شنبه شب می‌توانیم نشان دهیم که می‌توایم کارهایی در فاز هجومی انجام دهیم.

کومان در پایان در پایان خاطرنشان کرد: صعودمان به مرحله پایانی مسابقات یورو در حالی قطعی شد که می‌دانیم در برخی موارد باید پیشرفت کنیم تا بتوانیم با کشورهای سطح بالا رقابت کنیم. اگر ما تمامی بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم، هلند خیلی قدرتمندی خواهیم داشت.

انتهای پیام/