کونته قید ادامه حضور در تاتنهام را زد

انتظار می‌رود که کونته پس از اتمام قراردادش در پایان فصل باشگاه را ترک کند، اگرچه گفته می‌شود که برخی از بازیکنان مشتاقند که او هرچه زودتر برود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تیم او روز شنبه در بازی مقابل ساوتهمپتون با نتیجه ۳-۱ پیش افتاده بود اما در نهایت بازی با تساوی ۳-۳ به پایان رسید. او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی به بازیکنان خود حمله کرد و آنها را «خودخواه» خطاب کرد و فقدان خشم و عطش پیروزی در آنها را باعث ناکامی دانست و آنها را به خاطر جام نگرفتن سرزنش کرد.

کونته قبلا گفته بود که بازیکنانش زیر فشار زیاد خوب عمل نمی‌کنند. علیرغم همه اینها، اسپرز همچنان در رده چهارم قرار دارد. نیوکاسل با دو امتیاز کمتر در رده پنجم ایستاده اما هنوز دو بازی در پیش دارد. روز جمعه قبل از بازی، پس از حذف از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان، کونته به انتقاد از هواداران پرداخت و گفت که صبور نبودن آنها روی بازیکنان تاثیر گذاشته و جو اشتباهی ایجاد کرده است. کونته از ریاست باشگاه، دنیل لوی که خودش بخاطر حمایت از کونته زیر انتقادات شدیدی قرار دارد، هیچ انتقادی نکرد.

وضعیت باشگاه به شدت آشفته و بی‌ثبات است و باشگاه با تعدادی از مربیان جایگزین مانند مائوریسیو پوچتینو و توماس توخل مرتبط است، که هردو فعلا بیکار هستند.

انتهای پیام/