کونته: کین خوب کاری کرد از تاتنهام جدا شد

آنتونیو کونته نظری بحث برانگیز درباره مهاجم هری کین دارد و معتقد است او کار خوبی کرد این تیم لندنی را ترک کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛  کونته  که سابقه کار با هری کین را در تاتنهام دارد معتقد است که این بازیکن از زمان رفتن از تاتنهام بهتر شده است. کین در تابستان از اسپرز به بایرن مونیخ نقل مکان کرد و کونته معتقد است این انتقال به او کمک کرده تا مهارت‌های خود را گسترش دهد.

کونته در مصاحبه‌ای اختصاصی با دیلی تلگراف گفت: ما در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که شگفت انگیز است. فرصت بازی برای بایرن مونیخ او را بهتر کرده است. در توانایی گلزنی هری کین شکی نیست. فکر می‌کنم او باید از تاتنهام می رفت تا پیشرفت کند. کین کار درستی کرد. او شایستگی کسب جام‌ها را دارد چون هری کین یکی از بهترین مهاجمان جهان است. در واقع او یکی از بهترین‌هایی است که شاگرد من بوده است. او هم پسر خوبی است و هم بازیکن خوبی. کین به این تجربه جدید نیاز داشت و حالا بازیکن کامل تری نسبت به قبل است.

بایرن بعد از شکست سنگین برابر لورکوزن در بوندسلیگا امیدوار بود که با پیروزی برابر لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا این شکست را فراموش کند اما برابر  لاتزیو هم شکست خورد تا انتقادها از توخل زیاد شود و هری کین نیز امیدهایسش برای کسب جام در بایرن کمرنگ‌تر شده است.

انتهای پیام/