کی‌روش: تلاش می کنیم تیم ملی به آمادگی کامل برسد

از حمایت‌های شما برای برنامه آماده‌سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی قطر ممنون هستیم.

به گزارش گروه ورزشی شبکه لحظه ؛ کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که دوباره شما را می‌بینیم. از حمایت‌های شما برای برنامه آماده‌سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی قطر ممنون هستیم. همانطور که می‌دانید در فاصله 30 روز تا شروع مسابقات ما هم مانند تمامی تیم‌های حاضر در جام جهانی با تمام انگیزه و تمرکز کامل تلاش‌مان را می‌‌کنیم تا آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی را داشته باشیم.

کی‌روش در مورد اینکه حریفان تلاش می‌کنند تمرکز تیم ملی و بازیکنان را به هم بزنند، گفت: سؤال اصلی این نیست که آیا ما به مسائلی که حواس ما را پرت می‌کند توجه می‌کنیم، سؤال اصلی این است که چه کسانی به این مسائل توجه می‌کنند چون این صحبت‌ها برای ما معنایی ندارد. در درجه اول اصلاً لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین الان هم تیم بسیار بزرگی هستند. چیزی که بگویم و شما اطلاع نداشته باشید واقعاً وجود ندارد. خودتان هم می‌دانید تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی هم دارند و نام بسیار بزرگی در جهان فوتبال هستند. برای ما افتخار و باعث لذت است که مقابل آنها بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد کمپین‌هایی که تلاش می‌کنند تا ایران در جام جهانی حاضر نشود، اظهار داشت: همانطور که الان هم شنیدید همکار خبرنگار شما در مورد انگلیس پرسید. ما مسائل و سردردهای بسیار بزرگی داریم. همانند بازی مقابل انگلیس، تمرکزمان روی این مسائل است. به تمام نقطه‌نظرات احترام می‌گذاریم اما تمرکزمان روی این مسئله است.

انتهای پیام /