پرونده پاداشی که حق کی‌روش نبود با تخفیف 50 درصدی از طرف او بسته شد!

بعد از کش و قوس فراوان پرونده بدهی فدراسیون فوتبال به کارلوس کی روش بسته شد و ایران دیگر بدهی به این مربی پرتغالی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ ماجرا از این قرار بود که کارلوس کی روش به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کرد تا پاداش مقام سومی تیم ملی ایران را در جام ملت های اسیا دریافت کند!! پاداشی که اصلا مقام سوم و چهارمی وجود نداشت که ایران آن را بدست بیاورد!

در قرارداد او قید شده بود که در صورت کسب مقام سومی در جام ملت‌های آسیا او مبلغ 125 هزار یورو پاداش می‌گیرد و چون مقام سومی از این رقابت‌ها حذف شده بود، فدراسیون فوتبال حاضر به پرداخت این پاداش نشد. مهدی تاج، حتی بعد از رأی فیفا به سود کارلوس کی‌روش، باز هم حاضر نبود این مبلغ را به او بپردازد و می‌خواست پرونده کی‌روش را به دادگاه حکمیت ورزش بفرستد. با توجه به اسنادی که در اختیار کی‌روش بود، پیش‌بینی اینکه فدراسیون فوتبال در آن دادگاه هم بازنده باشد.اصلا سخت نبود به همین دلیل محمد مهدی نبی تصمیم گرفت باب مذاکره را با کیروش باز کند و این مربی در نهایت طبق گفته نبی 50 درصد از 125 هزار یورو را تخفیف داد تا پرونده عجیب سرانجام بسته شود!

در واقع پاداشی که اصلا حق کی روش نبود او 50 درصد تخفیف داد تا به حدود 75 هزار یورو برسد!