کی شمس: فرماندار آبادان قول داد که شنبه به حساب بازیکنان پول واریز شود

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره اعتصاب بازیکنان این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،جهانگیر کی شمس، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره برگزاری تمرینات این تیم پس از ۲ روز اعتصاب اظهار داشت: فرماندار آبادان قول داده که روز شنبه با تصویب شورای تامین، شرکت پالایش و پخش آبادان به حساب باشگاه پول واریز کند.

مدیون بازیکنان هستیم که ۱۴ هفته بدون پول بازی کردند

او افزود: ما مدیون بازیکنان هستیم که ۱۳، ۱۴ هفته در این شرایط مالی بدون پول بازی کردند. به آن‌ها حق می‌دهیم، زیرا هر کدام از بازیکنان خرج خانواده می‌دهند. در آنالیز بازی ها، به ویژه بازی با مس رفسنجان مشخص است که بازیکنان ما تمرکز ندارند.   نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران هستند و نباید چنین شرایطی داشته باشند.

امیدوارم وزیر نفت به قولی که داد عمل کند

او گفت: براساس تبصره ۲ ماده ۹۴ برنامه ششم توسعه، وزارتخانه‌ها حق تیمداری در لیگ برتر را دارند. ما در این مدت رایزنی کردیم تا تیم به بخش خصوصی واگذار شود. سال‌ها گذشته و شرایط تیم ما با وجود تورم بدتر می‌شود. تنها منبع درآمد تیم ما قرارداد اسپانسرینگ با منطقه آزاد است که متاسفانه از ۵ سال پیش تاکنون هیچ تغییری نکرده است.

کی شمس در پایان گفت: وزیر نفت به مردم آبادان و نفت مسجد سلیمان قول داد که با دید دیگری به تیم‌های نفتی نگاه کند و امیدوارم این کار را انجام دهد. مردم آبادان انتظار دارند همین کاری که برای تیم‌هایی مانند استقلال و تراکتور در زمان بحران مالی می‌کنند را برای صنعت نفت هم انجام دهند. ما باید با تیم‌هایی رقابت کنیم که بودجه ۳۰۰ میلیاردی دارند.

بیشتر بخوانید :
نتیجه و خلاصه صنعت نفت آبادان – آلومینیوم اراک+فیلم
نتیجه و خلاصه بازی فولاد خوزستان – صنعت نفت آبادان + فیلم
جام حذفی/ نتیجه و خلاصه بازی صنعت نفت آبادان – شمس آذر قزوین +…

انتهای پیام/